بررسی محصول: چکمه W2 Adria-SR

پس از چند ماه آزمایش چکمه W2 Adria-SR اکنون می خواهیم نکات مثبت و منفی آن را مورد بررسی قرار دهیم و با شما همراهان Emotor به اشتراک بگذاریم:

نقاط قوت چکمه W2 Adria-SR :

نام تجاری ایتالیایی W2 ممکن است در بریتانیا شناخته نشود. اما از سال ۱۹۸۵ در عرصه دنده های اتوماتیک به محبوبیت بالایی رسیده است. این چکمه ها نیز از جمله محصولات این کمپانی هستند که از کارایی و کیفیت بالایی برخوردار هستند. گزینه های گیج کننده و اضافی در ظاهر و ساختار این چکمه دیده نمی شود و همین عاملی برای راحتی و کارایی بالای آن محسوب می شود. در طراحی این چکمه ها عملا ساده ترین راه ممکن انتخاب شده است! از لولاهای سنگین و محافظت هایی که شما را خسته می کنند و مدام به پاهایتان آویزان هستند، هیچ خبری نیست. چهره چرمی این چکمه ها، تعبیه شدن محافظ های سخت در پاشنه، مچ پا و ساق پا که البته قابل تعویض هم هستند، وظیفه محافظت از شما را به عهده دارند. شاید برای اولین بار کمی سفت و خشک باشند اما پس از چند بار استفاده بسیار راحت خواهند شد.

نقاط ضعف چکمه W2 Adria-SR :

هیچ دریچه ای برای جریان هوا در این چکمه تعبیه نشده است و این اشکال تنها نقطه منفی است که درون این چکمه های موتورسواری دیده می شود.

منبع: MCN

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *