تجربه موتورسواری با هدست واقعیت مجازی

یکی از جنجالی ترین حاشیه های نمایشگاه موتورسیکلت شیکاگو، کمپانی Victory Motorcycle صنعت موتورسیکلت را به یکی از بروزترین تکنولوژی های دنیا گره زد! بازدیدکنندگان این نمایشگاه می توانستند با استفاده از هدست آکیولس تجربه موتورسواری را در قالب واقعیت مجازی بدست آورند.

کمپانی ویکتور با کمک آکیولس یک سیستم فوق العاده را در اختیار علاقمندان به موتورسواری گذاشت. این سیستم تجربه فوق العاده ای از نوعی بازی که با واقعیت اجین است را در اختیار مخاطبان قرار می دهد.

با استفاده از این هدست واقعیت مجازی می‌توان تجربه‌ی موتورسواری در منطقه‌ی استورجیس را به دست آورد که هر سال در آن رالی موتورسواری برگزار می‌شود. ویکتوری اولین کمپانی موتورسازی است که امکان تجربه‌ی رانندگی با هدست‌های واقعیت مجازی را به کاربران می‌دهد.

مدیر کمپانی ویکتوری، راد کرویز می گوید:

ویکتور همیشه خواستار افزایش تجربه مفید و لذت بخش با موتورسیکلت بوده است. یکی از سخت ترین زمان ها برای موتورسواری فصول سرد سال است! هدست واقعیت مجازی دقیقا همان چیزی است که علاوه بر این مشکل می تواند بسیاری دیگر از مشکلات را از پیش روی علاقمندان به سواری بردارد. این فناوری توانایی سوق دادن کاربر به محیط استورجیس را داراست. در آن کاربران می توانند در یک شرایط مطلوب، بدون هیچ خطری به سواری بپردازند و بارها و بارها زمین بخورند

سیستم به نمایش درآمده شامل یک هدست واقعیت مجازی آکیولس به‌همراه هدفون است. کاربران باید روی موتور Gunner ویکتوری قرار گیرند. سیستم توسعه یافته در کنار نمایش تصاویر سه‌بعدی، صدای محیط ترکیب شده با صدای موتور، امکان کنترل سرعت با استفاده از دستی گاز و خم شدن خود موتور، القای هر چه بهتر تجربه‌ی موتور سواری را به کاربران ارائه می‌دهد.

1 دیدگاه برای “تجربه موتورسواری با هدست واقعیت مجازی

  1. اشتراک‌ها: تجربه موتورسواری با هدست واقعیت مجازی | دنیای واقعیت مجازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *