ماجراجویی ۵۰۰ روزه سرباز فرانسوی در مناطث مختلف زمین

ماجراجویی همیشه یکی از مهیج ترین انواع گردشگری بوده است که توسط افراد مختلف در قشر های مختلف صورت می گیرد. این بار یک سرباز فرانسوی با موتورسیکلت خودش به مدت ۵۰۰ روز به ماجراجویی سرگرم بوده است و اخیرا ماجراجویی وی به اتمام رسیده است.

یکی از سربازهای سابق پس از خروج از شغل خودش تصمیم گرفت به ماجراجویی برود. او به مدت ۵۰۰ روز با موتورسیکلت سوزوکی DR-Z400 خودش مسافت ۳۱ هزار مایل را طی کرد و به کشورش بازگشت.

هارون میچل ۳۴ ساله برای تامین هزینه های این ماجراجویی خودش خانه و همه وسایل زندگی خودش را فروخت او حتی برای این کار ماشین خودش را هم به فروش گذاشت. در نهایت وی با ۲۵ هزار پوند راهی این سفر شد.

ماجراجویی هارون در سال ۲۰۱۶ به اوج خودش رسید به صورتی که پس از طی کردن آسیا و اروپا به کره جنوبی رسید و سپس از آنجا راهی آمریکا شمالی و جنوبی شد.

هارون در گفت گو با خبرنگاران می گویند: من یک نظامی بودم و زمانی که از کار اخراج شدم و به خانه آمدم اوضاع مساعدی و حتی راه درآمدی نداشتم برای همین تصمیم گرفتم به این سفر بروم تا شاید راه مناسبی برای زندگی بیابم.

در اوایل سال جاری هارون از سفر خودش که به تنهایی و تنها با یک موتورسیکلت صورت گرفته بود بازگشت. این سفر او را به یکی از جوان ترین گردشگرانی تبدیل کرد که دنیا را دیده اند.

منبع: MCN

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *