اسمارت اسکوتر ۲ از برند Gogoro معرفی شد

حدودا ۶ ماه پیش بود که برای اولین بار برند Gogoro ما را با معرفی موتورسیکلت خودش در نمایشگاه EICMA  هیجان زده کرد. موتورسیکلت اسمارت اسکوتر که توسط این برند طراحی و تولید می شود کمی متفاوت تر از آنچه که دیده ایم است. این موتورسیکلت قابلیت تعویض باتری را دارد و به خوبی توانسته رضایت بسیاری از افراد را کسب نماید.

اکنون Gogoro موتورسیکلت اسمارت اسکوتر ۲ خودش را معرفی کرده. مطمعنا نسخه دو اسمارت اسکوترهای Gogoro باید بسیار با کیفیت تر و کاربردی تر از نسخه قبلی آن باشد. البته نسخه قبلی این موتورسیکلت اعجوبه ای برای خودش محسوب می شد. امیدواریم که این برند مرزهای خودش را در طراحی موتورسیکلت های با کیفیت به خصوص در اسمارت اسکوترها گسترش دهد.
نکته قابل توجهی که در خصوص اسمارت اسکوتر ۲ این برند گفته شده است، غیرقابل سرقت بودن آن است. باید ببینیم که چه سیستم هایی روی این موتورسیکلت تعبیه شده است تا جلوی سرقت آن را بگیرند.

این اسکوترها در تایوان بیشتر از هر نقطه ی دیگری در جهان کاربرد دارند. همانطور که گفتیم باتری این اسکوترها قابل تعویض است. در تایوان بیش از ۵۰۰ مکان برای مبادله باتری اسکوترها به وجود آمده است که به موتورسواران اجازه می دهد هر زمان که به مشکل کمبود باتری برخوردند به یکی از آن ها مراجعه کنند و باتری جدید را جایگزین باتری خالی شده نمایند. این مکان ها دقیقا مانند ایستگاه های بنزین هستند. با این تفاوت که در آن ها باتری مبادله می شود.

از جمله بزرگترین تغییرات ظاهری این موتور می توانیم به بزرگتر شدن صندلی آن اشاره کنیم. بزرگ تر شدن صندلی نه تنها باعث شده که به جای یک نفر، دو نفر توسط این سیکلت حمل شوند. بلکه قابلیت ذخیره سازی وسایل را نیز در آن افزایش داده است. شما می توانید دو کلاه کاسکت را زیر صندلی این موتورسیکلت قرار دهید. این قابلیت، حجم نسبتا قابل توجهی است که کمتر در موتورسیکلت ها به چشم می خورد.

یکی دیگر از تغییرات سخت افزاری این اسکوتر، افزایش اندازه چرخ های آن است که در کنترل و هدایت کردن آن به وسیله افراد بسیار کاربردی خواهد بود. سایز چرخ های اسمارت اسکوتر ۲ نسبت به نسخه قبلی اش کمی افزایش داشته است.

علاوه بر تغییرات سخت افزاری یا ظاهری این سیکلت، درون آن تغییرات نرم افزاری نیز دیده می شود که بسیار کاربردی هستند و ارزش اسمارت اسکوتر ۲ را بیشتر از آنچه که هست، می کنند.

تغییرات امنیتی زیادی در این اسکوتر دیده می شود. بهبود وضعیت احتراق در این موتورسیکلت از دیگر تغییراتی است که بروزرسانی های ویژه ای دیده است. شما می توانید حسگر اثر انگشت تلفن همراه خود را با موتورسیکلت اسمارت اسکوترتان همگام کنید تا برای روشن کردن آن، نیاز به تایید اثر انگشت شما باشد. این قابلیت باعث می شود که امکان دزدیده شدن این سیکلت به صفر برسد.

این موتورسیکلت تایوانی کم کم در کشورهای اروپایی وارد شده و درحال افزایش فروش در آن هاست. Gogoro پس از آلمان به فکر فرانسه و سپس سایر کشورهای اروپایی است تا محصولات خودش را به ویژه اسمارت اسکوتر ۲ را در آن کشورها به فروش برساند.

منبع: MCN

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *