بازگشت Honda Rebel به بازار در سال ۲۰۱۷

هوندا به صورت رسمی آخرین نسخه موتورسیکلت Rebel خودش را معرفی کرد. این موتورسیکلت با نسخه های قبلی اش کمی متفاوت طراحی شده است و به نوعی برای سبک زندگی افراد طراحی شده است. گره خوردن Rebel با سبک زندگی افراد دقیقا همان نقطه شروع انقلابی برای این موتورسیکلت محسوب می شود.

موتورسیکلت های Rebel از جمله برترین موتورسیکلت های تولید شده و در دست تولید سال هستند، حضور پر رنگ این موتورسیکلت و طراحی خاص آن برای جنوب و جنوب غربی نشینان آمریکا، مهم ترین عامل انعطاق پذیری باقی موتورسیکلت ها محسوب می شود که خودشان را کمی باب دل مردم تغییر بدهند تا به فروش نسبی دست یابند.

Rebel 2017 ساختار ویژه و جدیدی دارد. این تغییرات را در قسمت موتوری این وسیله به خوبی می توانید ببینید. البته تغییرات ظاهری این سیکلت به قدری نیست که آن را از ظاهر کلاسیک خودش دور کند. پس هوندا یکی از بروزترین موتورسیکلت ها را در همان طرح سنتی خودش روانه بازار کرده است. حفظ کردن طرح های اصولی و سنتی وسایل نقلیه با حفظ کردن مشتریان قبلی برابر است.

هوندا علاوه بر معرفی موتورسیکلت جدیدش، با همکاری Aviator natian، از یک لباس که دقیقا برای سبک زندگی افراد طراحی شده است رونمایی کرد. البته این کمپانی در طراحی صندلی چرمی و دیگر بخش های اینچنینی Rebel نیز با هوندا همکاری کرده است و آن را به یکی از مطلوب ترین ها تبدیل کرده است.

به خوبی از تجربه فوق العاده Aviator natian آگاه هستیم و همین رزومه فوق العاده در شخصی سازی و… این کمپانی باعث شده که ما از همکاری هوندا با Aviator natian بسیار هیجان زده باشیم. یکی از مدیرهای کمپانی هوندا می گوید: پتانسیل برای پیشرفت Honda Rebel فوق العاده بالاست و امکان شخصی سازی آن همه چیز را به نفع این موتورسیکلت تغییر می دهد. همکاری موفق با یکی از بهترین کمپانی ها در ای حوزه به واضح نشان می دهد که ما در چه ارزشی برای Rebel قائل هستیم.

Honda Rebel
نمونه شخصی سازی شده Honda Rebel
نمونه شخصی سازی شده Honda Rebel

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *