نقد و بررسی موتور سیکلت BMW G 650 GS 2015

موتور سیکلت BMW G 650 GS با هدف بزرگی طراحی و تولید شده است. این سیکلت با پیشران فوق العاده قدرتمند خود همراه با کارکرد نرم یکی از بهترین های BMW محسوب می شود. سازگاری G 650 GS با هر جاده ای امکان پذیر است! همچین ویژگی ای  به چالاکی و وزن پایین این موتور سیکلت وابسته است.

موتور سیکلت BMW G 650 GS
موتور سیکلت BMW G 650 GS

قلب تپنده این موتورسیکلت یک پیشران تک سیلندر و ۴ زمانه با توانایی تولید ۶۵۲ سی سی حجم است. برای تکامل این پیشران، BMW درون آن از چهار سوپاپ و دو میل سوپاپ استفاده می کند. گفتنی است G 650 GS توانایی تولید ۵۰ اسب بخار نیرو و ۶۰ نیوتن متر گشتاورد است. این میزان نیرو برای اینکه این موتور بتواند به ۱۷۰ کیلومتر سرعت برسد، کافی به نظر می آید.

مکمل این پیشران قدرتمند یک گیربکس ۵ سرعته است که با پوسته پیشران به صورت یکپارچه عمل می کند. باتری تعبیه شده روی G 650 GS از نوع ۱۲ والت و ۱۰ اهم است. طراحی چهره این سیکلت کاملا مجذوب کننده است و ذوق و سلیقه BMW را به خوبی به چشم می کشد. کمک فنر نرم تعبیه شده روی دو شاخه جلو، تعادل و کیفیت سواری را در این موتورسیکلت اسپرت افزایش می دهد.

نکته جالب درباره موتور سیکلت BMW G 650 GS کمک فنرهای ۱۷۰ میلی متری جلو و ۱۶۵ میلی متری عقب هستند که تقریبا در هیچ ناهمواری ای مشکلی برای شما به وجود نخواهند آورد.

موتورسیکلت BMW G 650 GS به خوبی نشان می دهد که BMW در طراحی و تولید پیشران های تک سیلندر موفق عمل کرده است. با وجود استفاده پیشران این موتور از بنزین های معمولی، G 650 GS مصرف بسیار پایینی خواهد داشت. این موتور سیکلت تقریبا در هر ۱۰۰ کیلومتر ۳٫۷۵ باک بنزین مصرف خواهد کرد.

ارتفاع پایین سیستم تعلیق در G 650 GS باعث می شود که حس سواری در شهرها و جاده های خارج شهر حسی متناسب و مطلوب داشته باشد. BMW در طراحی این محصول فوق العاده سبک عمل کرده است به طوری که وزن G 650 GS با باک پر تنها ۱۹۵ کیلوگرم است.

طراحی سبک، عضلانی و باریک موتور سیکلت BMW G 650 GS هر جوانی را مجذوب خواهد کرد! البته امکانات فوق العاده تعبیه شده روی این موتور سیکلت باعث می شود که سواری با آن نهایت لذت را داشته باشد.
محافظ آلومینیومی، شیشه جلو، جعبه بسیار کاربردی، چسبندگی به سطح زمین و ترمز ضد قفل از جمله مواردی هستند که به عنوان تجهیزات روی G 650 GS تعبیه شده اند.

ابعاد این موتور سیکلت کاملا استاندارد است؛ به طوری که اکثر افراد جامعه با شرایط محتلف می توانند از آن بهره ببرند! همچنین باک این سیکلت اسپرت ۱۴ لیتر گنجایش دارد که با توجه به مصرف پایین آن، حجم بسیار مناسبی محسوب می شود.

1 دیدگاه برای “نقد و بررسی موتور سیکلت BMW G 650 GS 2015

  1. اشتراک‌ها: ۱۰ موتور سیکلت برتر برای افراد کوتاه (بخش دوم) | Emotors

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *