جدیدترین خودنمایی کراس سواران!

جدیدترین خودنمایی کراس سواران!

همه ما به خوبی موتورهای کراس را می شناسیم. یکی از معروف ترین حرکت های این موتورها، پرش فوق العاده مهیج و البته خطرناک آن هاست. ورزشی که طی سال ها آرمان های ورزشی خودش را حفظ کرده است و کمتر چهره صنعتی به خودش گرفته! در این بین کراس سوارهای حرفه ای هستند که پا را فراتر از پیست های پرش گذاشته اند. بعضا آن ها را در خیابان ها و به ویژه مناطق کوهستانی می توان پیدا کرد.

جدیدا گستره زمین مسابقه کراس سواران به بزرگراه های لس آنجلس کشیده شده است. پرش های خطرناک آن ها از عرض بزرگراه ها، مدتی است که نقل صحبت های مردم شده است و بازخورد گسترده ای در فضای مجازی پیدا کرده است. پس از پخش شدن اخبار آن ها پلیس کالیفرنیا حساسیت بالایی بدهد و سعی در کنترل کراس سوارها کند.

قبل تر این گروه کراس سوار، با پرش های خطرناک خود از روی قطارهای در حال حرکت، جنجال و سروصدای بسیاری در رسانه ها به راه انداخته بودند! البته در آن زمان چند پرش اشتباه که باعث از دست رفتن چند تن از گروهشان شد که سبب گشت  مدتی آن ها ناپدید شوند. ولی این گروه دوباره با خودنمایی جدید خود و با پرش از عرض بزرگراه ها، بر سر زبان ها افتاد.

آنطور که به نظر می رسد، مردم در مقابل این افراد نه تنها جبهه نگرفته اند بلکه اغلب کارهای مهیج آن ها را تشویق می کنند. احتمالا باید منتظر حرکات جدیدی از این گروه در خیابان ها و مناطق خطرناک باشیم! شاید طلب شهرت مجازی آنقدر روی آن ها تاثیر بگذارد که گزینه بعدی پرش آن ها دره ها و یا کوه ها باشند. البته در حرفه ای بودن آن ها شکی نیست. ولی تشویق های نا به جای مخاطبان ممکن است برای آن ها سنگین تمام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *