رقابت های جهانی موتورسواری در SBK14

SBK نام مختصر رقابت های جهانی سوپربایک است. این رقابت ها را می توانیم به عنوان جام جهانی موتورسواران یاد کنیم! این رقابت ها میدانی برای مسابقه و خودنمایی تیم های بزرگ موتورسواری است. تیم سوزوکی، هوندا، یاماها و … از جمله تیم های شرکت کننده در این رقابت هستند.

SBK14، آخرین نسخه گیم این مسابقات است! شما در ابعاد جیبی خود می توانید مسابقه دادن در این رقابت را تجربه کنید. این بازی برای دو سیستم عامل ios و اندروید موجود می باشد و می توانید آن را به راحتی تجربه نمایید.

دیجیتال تیلز شرکت طراح و تولید کننده این بازی در طرح قبلی است که تحت عنوان Ducati Challenge آن را می شناسیم؛ تمرکز خود را بیشتر از هر چیزی روی گیم پلی جمع کرده بود! اما در نسخه SBK14 شاهد توجه بیشتر روی گرافیک و کالاکترهای بازی هستیم. این نسخه در واقع تکمیل ترین نسخه این بازی است! ۱۳ پیست بین المللی و ۲۷ موتورسوار از تیم های معتبر دنیا از جمله نمونه هایی اند که در این نسخه خواهید دید.

قدرت گرافیکی این بازی آنقدر بالاست که می تواند با کنسول های این دست نیز رقابت نماید. مانور فوق العاده روی نورپردازی، ایجاد چندین زاویه برای دوربین، توجه بر جزئیات اشیاء را می توانیم استدلالی برای سخن خود بیان نماییم. در SBK14 یکی از بهترین سیستم های کنترل گیم در بازی پیاده سازی شده است و شما کنترل متفاوتی روی سیکلت خود خواهید داشت!

جزئیات فروان این بازی باعث می شود که حجم بسیاری را اشغال کند. البته گفتنی است که اشغال همچین حجمی یقینا تجربه فوق العاده را نیز به شما خواهد داد!


SBK14 Official Mobile Game

قیمت: رایگان
سازنده: Digital Tales
سیستم عامل: Ios و اندروید
حجم: ۳۱۶/۲۸۶ مگابایت


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *