سفارشی سازی موتورسیکلت های هارلی دیوید سون ! این بار سیاه تر از سیاه

راف کرافتس یک کمپانی تایوانی است. این کمپانی یکی از بهترین سفارشی سازهای صنعت حمل و نقل بشمار می رود. استعداد راف کرافتس در سفارشی سازی موتورسیکلت های هارلی دیوید سون بسیار فوق العاده و عجیب به نظر می رسد. یکی از شیک ترین موتورسیکلت هایی که این کمپانی به صورت سفارشی آن را طراحی کرده است، موتورسیکلت Dyna Fat Bob هارلی دیوید سون است.

از آن جایی که در سفارشی سازی چهره در اولیت است و مهم تر آنکه معمولا از یک مدل یک بار و برای یک شخص سفارشی سازی می کنند، پس به بهترین نحو ممکن و با بالاترین تمرکز آن را طراحی و اجرا می کنند. این موتورسیکلت تقریبا به صورت کامل با دست ساخته شده است. سیلندرهای V شکل تعبیه شده روی این سیکلت ۱۵۸۴cc قدرت تولید می کنند. این حجم نیرو برای یک موتورسیکلت بی نظیر به حساب می آید. البته موتورسیکلت های قدرتمندتری نیز وجود دارند.

در این سفارشی سازی کمی تغییرات در ساختار اصلی موتورسیکلت ایجاد شده است. سیستم خنک کننده، اگزوزها، ترمزها، سیستم تعلیق، و دوشاخه جلو از جمله این تغییرات به حساب می آیند.

این کمپانی تقریبا هرکاری از دستش برآمده انجام داده است تا یکی از زیباترین، مخوف ترین و بهترین سیکلت های سفارش سازی را ایجاد نماید. البته در این بین تغییرات ظاهری بسیاری ایجاد شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *