ماجراجویی؛ از صفر تا سواری در گرمای طاقت فرسا صحرا

ماجراجویی ها با موتورسیکلت تمامی ندارد. منطقه ای تمام نشده تصمیم حرکت به سمت منطقه دیگر گرفته می شود. این مسئله را ماجراجوها بهتر از هر شخص دیگری می دانند. اگر قرار باشد مقصد شما صحرا باشد، چه می کنید؟ شاید اصلا تجربه ای در این خصوص نداشته باشید.
گفتنی است که کلاس هایی تحت مربی گری تام کالفیلد و جیمز ویتل برگذار می شود که در آن ها طی یک هفته آموزش فشرده، تجریبات فوق العاده ای برای طافت آوردن در شرایط سخت ماجراجویی به افراد منتقل می شود.

دو مربی نام برده، از جمله با تجربه ترین ماجراجوهای دنیا هستند. آن ها تجربیات بسیار زیادی دارند که طی کردن دور اقیانوس اطلس یکی از آن ها بوده است. آن ها نیز در ابتدای ماجراجویی های شان هیچ تجربه ای نداشتند و در هیچ کلاسی شرکت نکردند. در واقع می شود گفت که تام و جیمز، از سطح صفر شروع به کار کردند.

تام می گوید: در ابتدا ما علاقه ای به مسافرت کردن با موتورسیکلت ها نداشتیم اما تصمیم گرفته بودیم که این کار را بکنیمو ما فکر می کردیم که نهایتا یک سفر با یک مهلت زمانی معین به یک منطقه خواهیم داشت و پس از آن به زندگی معمولی خود باز میگردیم! اما پس از اولین سفرمان و پایان مقصد ما بلافاصله تصمیم گرفتیم که برای ماجراجویی بعدی به صحرا برویم!

ما از طریق کشتی از لندن به پورتسموت رفتیم. آنجا مکانی بود که ماجراجویی واقعا شروع شد. تام می گوید، جاده های شمال اسپانیا فوق العاده باورنکردنی هستند، در این جاده ها کمتر ترافیک وجود داشت و همین عاملی برای سریعتر شدن سفر ما شد.

این سفر حدود سه هفته طول کشید در حالی که این دو ماجراجو تقریبا هیچ تجربه در زندگی با شرایط اینچنینی را نداشتند. گفتنی است که این دو ماجراجو برای کمک گرفتن در سفرهایشان از طریق توییت کردن در تویتر یا دیگر شبکه های اجتماعی اقدام می کردند.

منبع: MCN

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *