موتورسیکلت آینده در دستان BMW

BMW با هدف مسابقات MotoGP، طراحی الکتریکی BMW IR برای افزایش عملکرد خود تمرکز ویژه ای روی تغییرات کلی و همه جانبه کرده است.این موتورسیکلت در مسیرهای مستقیم مسابقه دارای فوق العاده مطلوب و پایین می باشد. BMW IR هنگامی که در مسیرش به پیچ می‌رسد، فرمان و کمک فنرهایش فشرده می شود. این ویژگی ها شرایط را برای شما مطلوب می کند و متناسب با سطح زمین بالا و پایین می‌شوند تا بهترین شرایط موجود را ایجاد کنند.

BMW این موتورسیکلت با بهینه ترین حالت ممکن طراحی کرده و قصد تولید آن را دارد! طراحی پاک آلایندگی در کمترین میزان و بازدهی فوق العاده از جمله مواردی اند که این موتور را در دسته موتورسیکلت های طبیعت دوست دسته بندی می کند. گفتنی است که این موتورسیکلت با انرژی برق کار می کند و هیچ نیازی به دیگر سوخت ها ندارد؛ البته مخزن سوخت هم درون این موتور تعبیه نشده است. از این رو برای حمایت از موتورسوار، شاسی کمکی تعبیه شده است. زین نیز از شکل خاصی بهره می‌برد که با محفظه قرارگیری زانو یکپارچه می‌باشد.

همه چیز در کنارهم جمع می شود تا BMW IR را به یکی از سبک ترین و چالاک ترین موتور سیکلت های دنیا تبدیل کند که فاقد ظاهری ضعیف و سست می‌باشد. یکی از جزئیات خاص نیز چراغ‌های جلو iR است که دارای بدنه پلاستیکی سبک بوده و چراغ‌های نامتقارن در قالبی از لنزهای نیمه شفاف احاطه شده‌اند تا تابش نور منحصر به فردی را به موتورسوار جهت دید بهتر ارئه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *