موتورسیکلتی که می تواند آینده وسائل نقلیه الکترونیک باشد

وسایل حمل نقل مختلفی در بین مردم درحال گسترش هستند! وسایلی کوچک و ساده و بزرگ و پیچیده! گفتنی است که صنعت حمل و نقل نیز مانند سایر صنایع به سوی استفاده از سوخت برقی پیش می رود اما یکی از بزرگترین مشکلات این وسایل الکتریکی موضوع شارژ کردن آن هاست!

Gogoro نام استارتاپی است که در حوزه انرژی و مسائل مرتبط به آن فعالیت می کند و البته نام خوبی نیز از خودش به جای گذاشته است،‌ این استارتاپ قصد از بین بردن مشکل فعلی وسایل نقلیه الکتریکی را دارد.

ایده ای که این شرکت درنظر دارد بسیار ساده است! هر وقت شارژ دستگاه تمام شد، باتری را تعویض کنید! این کار ساده شما را از شر شارژ کردن های مکرر و طولانی مدت وسایل نقلیه خلاص می کند.

البته عوض کردن باتری های وسایل نقلیه به همین سادگی ها نیز نیست! اما این استارتاپ ایده خودش را برای طراحی باتری های قابل تعویض به در نمایشگاه CES ارائه کرده است.

Horace Luke مدیرعامل استارتاپ Gogoro میگوید‌‌: ایده ما این است که دیگر در انتظار شارژ وسیله نقلیه مان نباشیم…
گویا قرار است جایگاه هایی برای دریافت باتری های شارژ شده در شهر ایجاد شود تا صاحبان این موتورسیکلت دیگر به پروسه شارژ کردن باتری برنخورند! خریداران به راحتی هر چه تمام تر می توانند به دفعات نامحدود از این جایگاه ها باتری تحویل بگیرند و البته باتری قبلی خود را تحویل دهند.

این باتری ها با وزن ۹ کیلوگرمی خودشان در زیر صندلی تعبیه می شوند و در کمترین زمان ممکن قابل به تعویض شدن هستند! گفتنی است که اپلیکیشنی برای این موتور طراحی شده است که به شما اجازه می دهد مدت عمر باتری، جایگاه ها و… را در آن مشاهده کنید.

هیچ کدام از مسائل ذکر شده جلوی رقابت این موتورسیکلت با هم ترازان خودش را نمی گیرد! این موتورسیکلت در نوع خودش از قدرت شتاب و… بالایی برخوردار است و یقینا تجربه مناسبی را به راکب و سوار ارائه خواهد داد. گفتنی است که سرعت این موتورسیکلت به حدود ۱۰۰کیلومتر در ساعت می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *