موتورسیکلت اسکوتر آینده ، بوی آمریکا را می دهد!

استحکام و سادگی، ویژگی های اصلی این اسکوتر آمریکایی هستند. این اسکوتر هیچ آلودگی زیست محیطی ندارد. گفتنی است ATX8080 می تواند مسافت ۸۰ کیلومتر را طی کند و در این میان به سرعتی حدود ۸۰ کیلومتر نیز دست یابد. این موتورسیکلت باهمکاری KLD یا همان انرژی تکنولوژیز به یک موتور الکتریکی مجهز شده است. نکته جالب این موتور، مجهز شدن پیشران و ژنراتور تنها به یک به یک قطعه متحرک، فیلتر می شود.

گفته می شود که قرار است در آینده این سیکلت ها سطح شهر را پر کنند و اغلب حمل و نقل های شهری توسط این وسایل و بدون آلایندگی صورت پذیرد.

فریم های مستحکم، تایرهای عریض و دیگر ویژگی های مرتبط، ATX8080 را به یک موتورسیکلت پایدار دربرابر شرایط بد محیطی مانند پیچ های تند تبدیل کرده است. این ویژگی ها، ایمنی بسیار بالایی برای این اسکوتر به همراه داشته است. منبع برقی این موتورسیکلت از سری باتری های سامسونگ می باشد که می تواند با برق شهری حدود ۴-۵ ساعت شارژ شود.

به طوری کلی این موتورسیکلت آمریکایی یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که می خواهند بدون نیاز به نقت و سوخت های امثال آن که علاوه بر هزینه بالا، آلودگی شدیدی را به همراه دارد، به تردد بپردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *