موتورسیکلت برقی هارلی دیوید سون به زودی معرفی خواهد شد

موتورسیکلت برقی هارلی دیوید سون قدمی است که کمپانی طراح موتورسیکلت محبوب و فوق لوکس هارلی دیوید سون قرار است بردارد. معاون ارشد این کمپانی می گوید: در ۵ سال آینده شاهد عرضه گسترده موتورسیکلت های برقی از طرف این کمپانی خواهیم بود. گفتنی است که هیچ اطلاعات خاصی در رابطه با این موتورسیکلت نداریم، اما به طور حتم موتورسیکلت های برقی آینده این کمپانی هیچ شباهتی به نمونه هایی که تاکنون دیدیدم نخواهند داشت!

تمرکز همه طراحان موتورسیکلت برای موتورسیکلت های برقی روی باتری آن هاست! اکنون افزایش توانایی برای طی کردن مسافت بزرگترین هدفی است که همه کمپانی های سازنده وسایل نقلیه برقی روی آن تمرکز می کنند. لایووایر یکی از نمونه های هیبریدی معرفی شده توسط هارلی، تنها توانایی طی کردن ۱۰۰ کیلومتر با یک بار شارژ را داشت.
اما مشکل از اینجا شروع می شود که موتورسیکلت ها فضایی به اندازه خودروها برای کارگذاشتن باتری درون خودشان ندارند. پس باید به نحوی درون فضای کم این موتورسیکلت بدون بهم ریختن ظاهر آن پنل های خورشیدی تعبیه کرد تا مشکل کمی حل شود.

البته همین که هارلی دیوید سون قصد تولید موتورسیکلت برقی را دارد خودش یکی از قابل توجه ترین نکات در صنعت موتورسیکلت می باشد. این برند محبوب و البته گران قیمت با موتورهای بزینی و پرسروصدا ترکیب شده است! تصمیم تولید موتورسیکلت برقی توسط این برند نشان از آینده وسایل هیبریدی در دنیا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *