موتورسیکلت سوزوکی SV650X در نمایشگاه توکیو معرفی می شود

کمپانی سوزوکی موتورسیکلت جدیدش را که سوزوکی SV650X نام دارد در نمایشگاه موتورسیکلت توکیو از تاریخ ۲۷ اکتبر تا ۵ نوامبر به نمایش در میاورد. گفتنی است که این موتورسیکلت سال پیش به عنوان طرحی مفهومی معرفی شده بود.

این موتورسیکلت بر اساس خودروهای دهه ۱۹۷۰ طراحی شده است. و ظاهرش خودروهای آن زمان را به یادمان می اندازد. در جلوی این موتور چراغ های بزرگی تعبیه شده است که شباهت زیادی به نورافکن های مورد استفاده در ماشین های آن دهه دارند.

احتمالا در نسخه نهایی این موتورسیکلت اگزوزی شبیه به تفنگ های ساچمه ای، صندلی های متفاوت، پنل های جانبی جدید و… دیده شود. گفتنی است که کمپانی سوزوکی در حال حاضر در حال یک پارچه سازی ساختار عملکردی و ظاهری این موتورسیکلت است و در مراحل آزمایشی آخر به سر می برد.

مدیر کل سوزوکی می گوید: ما علاقه زیادی به معرفی موتور SV650X در سال گذشته داشتیم. اما در طی ماه های گذشته ما روی تکمیل کردن این محصول تمرکز کرده بودیم و حتی هم اکنون نیز تولید آن پس از رونمایی را تایید نمی کنیم. ما ابتدا واکنش های منتقدان و… را مورد پردازش قرار می دهیم و پس از آن دوباره تغییراتی روی این محصول ایجاد می کنیم و سپس آن را به تولید می رسانیم.

منبع: MCN

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *