موتورسیکلت هارلی دیوید سون و تبدیل خیابان به مسابقه درگ

هارلی دیوید سون ۷۵۰cc جدید، خیابان های راد را برای تمرین مسابقات قهرمانی درگ در ایالات متحده آمریکا انتخاب کرده است. البته این برای اولین بار نیست که موتورسواران برای قدرت نمایی خیابان ها را انتخاب می کنند و پا به پای هم نمایش های عجیب و غریب می دهند. کارهایی که بعضا اگر کنترل از دست شان خارج شود، چنیدن مصدوم خواهد داد.


– بیشتر بخوانید:

– جدال پرچمداران موتورسیکلت ها و آقای خاص خودروهای فرمول یک

– مسابقات رالی زنان، دوستانه ترین مسابقات دنیا در آمریکا


موتورسواران معمولا این مسابقات خیابانی را برای گرم کردن، انتخاب می کنند. آن ها سعی می کنند در خیابان های شلوغ و خلوت تمام شرایط را بسنجند و علاوه بر انس گرفتن با موتورسیکلت محبوب شان، چم و خم جاده ها را نیز به دست بگیرند.

خیابان های راد مسابقات عجیبی را به خود دیده است از جمله مسابقه درگ که در نوع خودش حیرت آور است. موتورسوارها از دور مقدماتی شروع کردند و هر کدام با قدم گذاشتن به دور بعدی از مسابقات با رکوردهای مختلف از مسابقه حذف شدند. موتورسوار اول در دور اول با ۶٫۹۶ ثانیه کنار گرفت. موتورسوار دوم در دور اول با ۶٫۸۷ ثانیه کنار گرفت. البته موتورسوار دوم در دور دوم در زمان بیشتری حذف شد. زمان او به چیزی حدود ۶٫۹۳ ثانیه رسید.

مسابقات بسیار مهیج که توسط موتورسیکلت هایی با قدرت برابر و موتورسواران بسیار جرفه ای در شهرها برگذار می شود. البته شاید این کار آن ها قانونی نباشد ولی می تواند آمادگی فوق العاده ای برای مسابقات قانونی ایجاد کند.

منبع: MCN

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *