موتورسیکلت های کاوازاکی به زودی توانایی گفتگو با راکب خود را پیدا می کنند

بسیاری از تکنولوژی هایی را که امروزه در دسترس اکثریت مردم قرار گرفته اند، در دو دهه پیش تنها در فیلم های تخیلی می دیدیم! گشت و گذار در سیارات دیگر، ایجاد فضای جانبی بین واقعیت و خیال! و اکنون هم موتورسیکلت سخنگو که توسط کاوازاکی به بازار عرضه خواهد شد.

کاوازاکی به عنوان یکی از برترین کمپانی های تولید کننده موتورسیکلت مدت هاست که روی یک هوش مصنوعی برای این مضمون کار می کند. اکنون اخبار خوشایدی از این کمپانی در راستای موتورسیکلت سخنگواش به گوش می رسد.

موتورسیکلت های کاوازاکی و گسترش مرزهای سواری
موتورسیکلت های کاوازاکی و گسترش مرزهای سواری

کاوازاکی نام این سامانه را «Kanjo Engine» گذاشته البته این تکنولوژی هنوز در مراحل ابتدایی قرار دارد و تا تکامل و استفاده کاربردی بسیار کار دارد! گفتنی است که کاوازاکی تضمین می کند که در آینده ای نه چندان دور، موتورسیکلت های تولیدی آن با راکبشان ارتباط صمیمی و کاربردی برقرار خواهند کرد.

این تکنولوژی به راکبان اجازه می دهد تا با موتورسیکلتشان درست مانند دوستشان سخن بگوید! از آن کمک بخواهند و دستورات لازم را ارجاع نمایند.

یقینا توقع می رود که این هوش مصنوعی در بعضی موارد خودکفا کار کند و برخی دستورات و کارها را بدون نیاز به تذکر انجام دهد. نکته قابل توجه درباره این تکنولوژی، حفظ کردن شیوه سواری راکب توسط آن است! پس از ذخیره سازی نحوه کارکرد راکب، هوش مصنوعی می تواند به راحتی موتورسیکلت را طبق عملکردهای قبلی آماده و تنظیم کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *