موتورسیکلت هوندا CRF250R 2018 معرفی شد؛ بروز تر از همیشه

CRF250R یکی از محصولات فوق العاده محبوب و البته کاربردی کمپانی هوندا است که در دسته موتورسیکلت های میان رده در نوع خودش جای می گیرد. هفته گذشته شاهد ویدیوی کوتاهی از محصول جدید هوندا بودیم. هوندا موتورسیکلت CRF250R را برای سال ۲۰۱۸ با طراحی متفاوتی راهی بازار می کند. در طراحی جدید این محصول تغییرات زیادی دیده می شود. شاسی بهتر، موتور جدید و استارت الکتریکی از جمله ویژگی های تعبیه شده درون این سیکلت است.

تمرکز تیم طراحی CRF250R در سال ۲۰۱۸ بیشتر روی شتاب و رانندگی بهتر بوده است، برای این هدف هوندا از تپنده ای ۲۴۹٫۴cc تک سیلندر بهره برده است. گفتنی است که طراحان میلنگ داخلی این محصول را در سراسر موتور تقویت نموده اند، این فرایند به سرعت و شتاب بیشتر محصول کمک شایانی کرده است. قدرت مدل جدید CRF250R نسبت به مدل قبلی ۹% افزایش داشته است

استارتر جدید CRF250R با یک باتری لیتیوم یون سبک وزن کار می کند که هنگام راه اندازی مجدد دستگاه، فوق العاده کاربردی خواهد بود.

این محصول دارای حالت های مختلفی برای نشستن و استفاده است که به سوار اجازه می دهند با در نظر گرفتن نوع زمین و شرایط موجود، بهترین گزینه را برای سواری انتخاب کنند. حالت های انتخابی ممکن است صاف یا تهاجمی باشند.

منبع: MCN

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *