موتورسیکلت ویژه عملیات نجات ؛ موتورسیکلت چرخ‌زنجیری چینی‌ها

موتورسیکلت ویژه عملیات نجات عنوانی است که گروهی از دانشجویان دانشگاه چانگ‌آن در چین، برای اختراع عجیب خودشان به ثبت رسانده اند و دست به تولید آن خواهند زد. ساختار این موتورسیکلت در تصویر به خوبی مشاهده می شود! این موتورسیکلت دقیقا مانند سایر موتورسیکلت های معمولی جامعه طراحی شده و مورد استفاده قرار خواهد گرفت تنها با تفاوتی در قسمت چرخ ها! این موتور مانند تانک ها از زنجیر ساخته شده است! به خوبی می دانیم که همچین طراحی ای برای حفظ پایداری حرکت و تعادل وسیله نقلیه می باشد. البته هدایت کردن این موتورسیکلت نیز هیچ دردسری ندارد و مانند سایر موتورسیکلت ها توسط دو شاخه موجود جلوی موتورسیکلت قابل کنترل است.

علامت نجات و امداد موجود روی بدنه این سیکلت به خوبی هدف ساخت آن را نشان میدهد! احتمالا این موتورسیکلت قرار است در جاده هایی که وسایل معمولی توانایی حرکت در آن را ندارند مورد استفاده قرار بگیرد؛ جایی که وسایل نقلیه چرخ‌زنجیری قدرت و قابلیت‌های بیشتری دارند.

مطمعنا قبل از اختراع و معرفی این موتورسیکلت، وسایل نقلیه دیگری نیز برای همین هدف طراحی و معرفی شده اند، بعضی ها مانند خودروی ATV می توانند در شرایط مشابه فعالیت بهتر و کمک رسانی بیشتری بکنند و بهتر مورد استفاده قرار بگیرند. یکی از بزرگترین مشکلات این اختراع، کنترل کردن آن است! مطمعنا هدایت یک موتورسیکلت چرخ زنجیری کار آسانی نخواهد بود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *