این موتورسیکلت روسی پرنده شما را خواهد کشت؛ پرواز در تخیلات

موتورسیکلت پرنده روسی که توسط یک شرکت در همین کشور تولید شده است، نوعی از موتورسیکلت های پرنده یا «هاوربایک» است که در تخیلات بشر در آینده قرار است با آن جا به جا شود و البته در این تخیلات خیلی هم به آن علاقمند است. گفتنی است که راندن این موتورسیکلت اکنون بسیار خطرناک است. اما مطمعنا به زودی با بروزرسانی های متعددی که روی آن صورت خواهد گرفت، یکی از اولین موتورسیکلت های پرنده را در آسمان ها خواهیم دید. شرکت سازنده این موتور، هاورسرف است. این کمپانی ویدیویی از پرواز این محصولش را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است که در آن همه چیز به صورت واضح قابل درک است. اسکورپیون نامی است که این کمپانی روسی برای این پرنده اش در نظر گرفته است.

در این محصول پرنده به خوبی ترکیبی از موتورسیکلت ها با پرنده هایی مثل کوادکوپتر یا پهباد را به خوبی می توانیم ببینیم. طراحان این سیکلت پرنده ادعا دارند که تمامی افراد چه در سطح مبتدی و چه در سطح حرفه ای می توانند با کمی آموزش و تمرکز این پرنده را به پرواز در بیاورند. پس برای سواری با این پرنده نیازی به گرفتن گواهی نامه پرواز و یا چیزی مشابه آن ندارید.

نکته جالب این است که درون این هاوربایک نرم افزارها و سخت افزارهایی تعبیه شده است که سرعت و برد این پرنده را محدود می کند! همه این عوامل باعث کاهش احتمال تصادفات و یا خطرات می باشد. این هاوربایک شباهت زیادی به موتورسیکلت های اسپورت دارد. گفتنی است که طبق گفته طراحان آن شما در آسمان به راحتی می توانید تغییر مسیر دهید و حرکت کنید. درست مانند هدایت کردن یک موتورسیکلت اسپورت!

به خوبی مشخص است که هاوربایک ها هنوز در سطح صفر قرار دارند و تا استفاده عمومی از آن ها راه طولانی مانده است. آینده ای مرموز و نامشخص در انتظار این پرنده ها است و هیچ معلوم نیست که در دهه های آینده این وسایل نقلیه به صورت عمومی عرضه شوند و ما با دیدن آسمان صدها هاوربایک را بالای سرمان ببینیم.

تنها اخباری که ما را به آینده هاوربایک ها امیدوار می کند دستور ارتش آمریکا برای ساختن هاوربایک هایی است که در اختیار سربازان قرار بگیرد. و اینکه قرار است در دوبی برای حمل و نقل مسافران از هاوربایک ها استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *