موتورسیکلت پیشرفته BMW در طرحی مفهومی رونمایی شد

BMW یکی از پیشگامان دنیای موتورسیکلت است. طرح ها و خلاقیت های این کمپانی بزرگ همیشه تغییراتی انقلابی در دنیای موتورسیکلت ایجاد کرده اند که شاید اگر BMW وجود نداشت، صنعت موتورسیکلت اکنون در این جایگاه نبود.

یکی از شاهکارهای BMW موتورسیکلت Motorrad Concept Link است که هیچ آلودگی برای محیط زیست ندارد. شاید بهتر باشد کمی ریزتر به این موتورسیکلت نگاه کنیم.
باتری های این طراحی مهیج در زیر صندلی آن قرار گرفته اند. نکته جالب توجه در طراحی این صندلی، مسطح بودن ظاهر آن است. یکی دیگر از خلاقیت های به کار رفته BMW در این موتورسیکلت، قابلیت تنظیم ارتفاع دسته هدایت آن است. نمایشگر تعبیه شده در کنار دسته نیز قابلیت بالا آمدن را دارد و اطلاعاتی از قبیل سرعت و میزان مصرف باتری را به نمایش می کشد. البته اطلاعات تکمیلی و مورد نیاز در بدنه موتورسیکلت به نمایش درمیایند.

زیر صندلی صندوقی حجیم برای جا دادن بار وجود دارد. درب های این صندوق به راحتی هر چه تمام تر باز و بسته می شوند و هیچ مشکلی برای شما به وجود نخواهند آورد.

طراحی چنین طرح مفهومی در سبک خود بی نظیر است و هر چه پای تماشای آن بنشینیم باز هم جذاب های این موتور تمام شدنی نیستند. اما به خوبی می دانیم که سال ها طول می کشد تا این موتورسیکلت در خیابان ها تردد کند. یکی از برجسته ترین ویژگی های این طرح، آلایندگی صفر درصد آن است. این قابلیت ها نوید دهنده این هستند که زمانی Motorrad Concept Link به تولید انبوده خواهید رسید. اما مطمئنیم که سال ها برای تولید انبوده این سیکلت پیشرفته زمان وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *