بازی موتوری ؛ موتورسواری در طهران قدیم

مسلما بسیاری از شما دهه ۶۰ تهران را با چشم خودتان ندیده اید اما با خاطرات بزرگترها تصویری خیالی از آن را در ذهن خود ایجاد کرده اید. زمانی دیدن مردهایی با هیکل بزرگ، سیبیل هایی گنده، موهای فر و… در سطح شهر چیز عادی بود و مردم را متعجب نمی کرد.

گروه  “گلیم گیمز” از آن دسته افرادی که عاشق نوستالژی و بازسازی آن می باشند. دلیل طراحی بازی “موتوری” در دوران پس از انقلاب همین است. شما در این بازی می توانید با موتورسیکلت های گازی در خیابان های خلوت آن زمان لایی بکشید و امتیاز جمع کنید.

بزرگترین نقطه مثبت موتوری طراحی فوق العاده فضای آن است. مسلما این بازی شما را به حال و هوای دهه شصت خواهد برد. از موزیک قدیمی منو تا خیابان ها، ماشین ها و شخصیت های بازی! همه چیز شما را برای دقیقایقی مسافر زمان می کند.

گفتنی است که کاراکتر این بازی می تواند هم مرد باشد و هم زن و از این جالب تر قابلیت شخصی سازی کاراکتر است. احتمالا پس از دیدن موهای بلند، ابروهای کلفت و سیبیل های فر خورده آن خنده سر دهید!
اعلامیه مرگ شما که پس از باخت همراه با امتیاز جمع آوری شده توسط شما روی دیواری زده می شود، خنده شما را به قهقهه تبدیل می کند.

موتوری یک رانر Side Scroller است که در آن می توانید موتور را در سه جهت (از عمق کادر به سمت صفحه نمایش) جابجا کرده و برای این که حوصله تان از لایی کشی سر نرود، کمی با بوق زدن مردم آزاری کنید و برای خودنمایی هر از گاهی تک چرخ هم بزنید. حتی قادرید به سبک جی تی ای، آهنگ در حال پخش از ضبط موتور را هم عوض کنید.

در موتوری با انجام ماموریت های مختلف سکه و امتیاز بدست می آورید! این امیتازات می تواند خرج خرید موتورهای جدید، حرکات نمایشی و دیگر امکانات موجود در بازی شود.

موتوری تنها برای سیستم عامل اندروید موجود می باشد. شما هم اکنون می توانید از طریق کافه بازار بازی مهیج “موتوری” را دانلود کنید و غرق حال و هوای دهه ۶۰ طهران شوید.


موتوری

قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای)
سازنده: گلیم گیمز
سیستم عامل: آندروید
حجم: ۲۸٫۶ مگابایت


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *