نقد و بررسی موتورسیکلت BMW F700 GS 2015

سواری منحصر به فرد و فوق العاده F700 GS، باعث شده است که این موتورسیکلت اسپرت، معرف استانداردهای جدیدی در سبک خودش باشد! هر بار سواری با F700 GS می تواند یک تجربه جدید و عالی را برای شما رقم بزند.

این موتور سیکلت خوش ساخت BMW، از یک پیشرانه به همراه دو سیلندر خطی از نوع چهار زمانه و ۸ سوپاپ با حجم ۷۸۹ سی سی پشتیبانی می کند. پیشران F700 GS به سیستم DOHC مجهز است که یکی از نقاط مثبت آن بشمار می آید.

پیشران تعبیه شده روی این موتور سیکلت توانایی تولید ۷۵ اسب بخار قدرت و ۷۷ نیوتن گشتاور را دارد. همه این موارد در کنارهم می توانند سرعتی معادل ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت را به شما ارائه دهند.

وزن سبک و ارتفاع کم زین F700 GS از دیگر ویژگی های مثبت آن هستند که کارایی این موتورسیکلت زیبا را به مقدار قابل توجهی افزایش می دهند. یک قاب لوله‌ای استیل با در بر گرفتن پیشرانه، از یک سو به دوشاخه تلسکوپی جلو و از سوی دیگر به دوشاخه آلومینیومی عقب متصل می‌شود.

BMW این موتور را به عنوان نسل برتر و جایگزین F650 GS معرفی کرده است. هنگام سواری با G700 GS کافی ضریب دنده آن را کم کنیم تا چالاکی و هندلینگ فوق العاده این موتورسیکلت خودش را به رخ ما بکشد. این ویژگی ها باعث می شود که افراد مختلف در شرایط متفاوت به راحتی بتوانند F700 GS را کنترل و هدایت کنند.

F700 GS یکی از ایمن ترین موتورسیکلت های روز نیز بشمار می آید. ترمز ضد قفل این موتورسیکلت که با سیستم تعلیق آن به تکامل می رسد، کنترل پایداری را به سوار ارائه می دهد. این موتورسیکلت به راحتی هرچه تمام تر قابل کنترل است و از طرفی از دست دادن کنترل آن به راحتی صورت نمی گیرد.

همانند گذشته کمپانی BMW با عرضه طیف وسیعی از تجهیزات سفارشی و رنگ های متنوع، امکان ایجاد هر نوع تغییری را بنابر سلیقه شخصی افراد برای خریداران به وجود آورده است. شایان ذکر است، موتورسیکلت  F700 GS با قیمت پایه ۹,۹۹۰ دلار در اختیار خریداران و علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *