نقد و بررسی موتور سیکلت سوزوکی GSX1250FA 2015

موتور سیکلت سوزوکی GSX1250FA یکی از موتور سیکلت های چند منظوره است که با هندلینگ بالا و ذات اسپرتش همه را متعجب می کند. موقعیت سواری توسط بادشکن آیرودینامیک این موتور سیکلت به بهترین نحو ممکن ایجاد شده است. گفتنی است تجهیزات متعدد و بی نظیر این موتور سیکلت، تعادل آن را در هر شرایطی حفظ می کند.

موتور سیکلت سوزوکی GSX1250FA
موتور سیکلت سوزوکی GSX1250FA

پیشران ۴ سیلندر و ۴ زمانه این موتور DOCH این موتورسیکلت با حجمی معادل ۱۲۵۵ سی سی توسط آب خنک می شود. گیربکس شش سرعته تعبیه شده روی این موتور سیکلت طراحی فوق العاده پیشران آن را به تکامل می رساند.

شاسی کلاسیک این موتورسیکلت ژاپنی روی دو شاخه ۱۳ سانتی متری و ۱۴ سانتی متری به ترتیب در جلو و عقب قرار گرفته است. شما با سواری GSX1250FA، یکی از بهترین تجربه های موتورسواری را تجربه خواهید کرد.

باید خیال شما بابت شتاب و عملکرد این موتورسیکلت راحت باشد! پیشرانه انژکتوری GSX1250FA با گشتاورد قدرتمندش، همه چیز را برای عملکردی مناسب فراهم می کند. سیستم تعلیق به کار رفته در این موتور در شرایط مختلف شما را شگفت زده خواهد کرد. علاوه بر همه این موارد سیستم ضد قفل و طراحی فوق العاده چهره نیز در رشد موتور سیکلت سوزوکی GSX1250FA تاثیر بسزایی داشته است.

زین این موتور سیکلت تا ۲۰ میلیمتر قابلیت تنظیم ارتفاع دارد. شما می توان با توجه به بدن خود شرایط را برای سواری مطلوب تر از حالت عادی گردانید.

سیستم های مدیریت موثر پیشرانه و کنترل آلایندگی در کنار سیستم تزریق سوخت انژکتوری مجهز به سوپاپ گاز دوگانه سوزوکی، با بهبود عملکرد دریچه گاز و انتقال قدرت سبب کاهش مصرف سوخت و آلایندگی این موتورسیکلت می‌شوند.

روکش الکتروشیمیایی سیلندرها، افزایش طول عمر، کاهش وزن و انتقال گرمای بهتر GSX1250FA را تضمین می کنند. البته روکش کروم-نیترید رینگ پیستون این موتور سیکلت باعث کاهش اصطکاک می شود. کلاچ هیدرولیکی، تعویض نرم دنده ها را به شما ارائه می دهد. ترمزهای دیسکی به کار رفته در این سیکلت ژاپنی در جلو ۳۱۰ میلی متر و در عقب ۲۴۰ میلی متر تعبیه شده اند.

تقریبا با توجه به مصرف کم و باک ۱۹ لیتری موتور سیکلت سوزوکی GSX1250FA شما حتی در فواصل طولانی مشکلی در تردد نخواهید داشت و می توانید با خیال راحت به گشت و گذار بپردازید. صفحه کیلومتر تعبیه شده روی این موتور سیکلت از ظاهر فوق العاده و کاربرد بالایی برخوردار می باشد. تقریبا تمام اطلاعات مورد نیاز سوار توسط این صفحه به وی نمایش داده می شود.

قمیت این موتور سیکلت با امکانات فوق العاده تعبیه شده روی آن چیزی حدود ۱۱۴۰۰ دلار می باشد. این قیمت برای موتورسواران حرفه ای، بسیار کم محسوب می شود و برای افراد عادی قیمتی نجومی بشمار می آید! به هر حال امکانات موجود روی این سیکلت ارزش همچین قیمتی را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *