نقد و بررسی چکمه های Sidi X-3 Xtreme

موتورسوارانی که در از این وسایل نقلیه محبوب، آسیب های جدی دیده اند، بحث ایمنی در سواری را بهتر از هر شخص دیگری درک می کنند. آن ها به خوبی می دانند که یک بی احتیاطی ممکن است دنیای سوار را خراب کند. ممکن است آینده به هم بریزد یا حتی دیگر آینده ای در انتظار نباشد…

تا کنون پوشیدنی ها و محافظ های زیادی را مورد نقد و بررسی قرار دادیم اما کمتر پیش آمده است که راجع به کفش ها یا چکمه های موتورسواری گَپ بزنیم. امروز قصد داریم کمی راجع به این پوشیدنی ها با هم گفت و گو کنیم.

چمه های X3 را می توانیم جز ایمن ترین پوشیدنی های موتورسواری بدانیم. این چکمه به خوبی از مفاصل به ویژه مچ پا محافظت می کند. البته فکر نکنید که قرار است دو تیکه فولاد به پاهایتان متصل کنید تا از خطرات ایمن باشید! اصلا اینطور نیست. X3 بسیار نرم و کاربردی طراحی شده است به طوری که هیچ مشکلی هنگام استفاده یا تغییر دنده و … برای شما ایجاد نمی کند. شاید هم فکر کنید که این چکمه ها بزرگ هستند و ممکن است به موتورسیکلت گیر کنند ! اما تقریبا امکان این مسئله وجود ندارد و بهتر است خیالتان از این باب راحت باشد.

این چکمه ها تقریبا کل ساق پا را پوشش می دهند و به خوبی دربرابر ضربات از خودشان واکنش نشان می دهند. البته شاید طراحی این چکمه ها کمی شما را گول بزند و فکر کنید که می شود ابعاد آن را تغییر داد ولی اینطور نیست. گفتنی است که این چکمه ها را می توانید زیر یا روی شلوار بپوشید. هیچ فرقی نمی کند. همه چیز به شما بستگی دارد.

در آزمایشاتی که Emotors روی این چکمه ها انجام داده است. هنگام تصادفات و ضربات هیچ آسیبی نه به ساق پا و نه به خود چکمه رسید. همه چیز ایمن و فوق العاده بوده است.

این چکمه ها در مقابل رقباشان نسبتا باریک تر و خوش پا تر طراحی شده اند به طوری که به خوبی می توانند حس مطلوب را به سوار منتقل کنند. قیمت تقریبی این چکمه ها ۲۹۰ پوند است که به نظر خرید عاقلانه ای برای محافظت از اصلی ترین اعضای بدن باشد.

منبع: MCN

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *