نقد و بررسی ژاکت Aerostich ؛ ژاکت موتورسواری زنانه

ژاکت Aerostich از ژاکت پنبه بومی و  ویژه زنان طراحی شده است. چندین سال آزمایشات متعددی روی ژاکت Aerostich انجام شده است و آن را در تمام زمینه های لازم تست کرده اند! نتیجه فوق العاده بوده است. ما آن را در چند سواری بهارانه تست کردیم، پوشیدن این ژاکت به شما امکان تحمل سردی هوا را می دهد و واقعا در این زمینه به خوبی عمل خواهد کرد.

جیب ها، دریچه ها و بسیاری از جزئیات دقیقا همان چیزهایی هستند که در محصولات متنوع کمپانی Roadcrafter می بینیم! بسیاری از این جزئیات را اکنون می توانیم آرمان های کلاسیک این کمپانی بنامیم.

لایه های پنبه ای متشکل از موم، در مکان های مختلف و صد در صد حساس ژاکت تعبیه شده اند. آرنج ها و شانسه ها از جمله مکان هایی هستند که این لایه ها را می توانیم در آن ها مشاهده کنیم. این نوع ژاکت ها را باید زره های موتورسواری بنامیم! البته همینطور هم است. ساختار محافظی این ژاکت ها جلوی ضربات را تا مقدار بسیار زیادی خواهند گرفت.

نکته قابل توجه، شخصی سازی این ژاکت است! شما می توانید ساز و کارهای محافظی آن را هنگام سفارش شخصا انتخاب کنید. می توانید تعداد لایه، جنس و حتی موقعیت قرار گیری آن ها را تعیین کنید. حتی پس از سفارش هم خودتان می توانید آن ها را تغییر بدهید. به هر حال پیشنهاد می کنیم از سازوکارهای محافظی در پشت بدنتان بیشتر استفاده کنید.

کیفیت و کارایی این ژاکت به ویژه در بحث محافظتی در نسل های دیگر آن به خوبی درک می شود. جیب ها با اندازه های مختلف و کاربرهای متعددی روی مختصات های مختلفی از ژاکت تعبیه شده اند! این جیب ها علاوه بر زیبایی کاربرد بالایی دارند و مطمعنا به آن ها نیاز پیدا خواهید کرد.

دریچه ها برای انتقال جریان هوا در نقاط مختلف ژاکت قابل ملاحضه هستند، زیر بقل، بازوها، زیر گردن و… از جمله مکان هایی هستند که در آن دریچه های ریز و درشت برای انتقال هوا را می توانیم ببینیم. گفتنی است که ارتقاع دریچه ها قابل تنظیم است. به این فکر نکنید که این دریچه ها می توانند شما را از گرمای شدید هوا در فصل تابستان نجات بدهند! ما اصلا استفاده از این ژاکت را در روزهای گرم به شما پیشنهاد نمی کنیم. بهترین زمان ممکن برای استفاده از این لباس، روزهای سرد سال است.

نمونه های دیگری از این نوع لباس ها وجود دارند. شلوارها پس از ژاکت ها متنوع ترین محصولات برای موتورسواران بشمار میایند. حتی شلوار مناسب ژاکت Aerostich وجود دارد که دقیقا بر اساس همین ژاکت طراحی شده است.

مشخصات ژاکت Aerostich :

– قیمت: ۶۶۷دلار

– سایز: ۲ – ۲۰, short, regular, or long

– رنگ: سیاه و قهوه ای

 

منبع: RoadRunner

این نوشته در لباس ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *