نقد و بررسی سیستم دید عقب Zona

سیستم دید عقب یکی از خاص ترین سیستم هایی است که موتور سواران می توانند مورد استفاده قرار دهند. اکنون پس از چند هفته بررسی سیستم دید عقب Zona تصمیم به معرفی و بررسی کوتاه آن داریم:

نقاط قوت سیستم دید عقب Zona:

اگر از آینه های کسل کننده که بیشتر از هر چیز خود شما را نشان می دهند و عملا کارایی کمی روی موتورسیکلت شما دارند، خسته شده اید! سیستم دید عقب Zona گزینه ای فوق العاده مناسب برای شما است. این سیستم شامل همه چیز هایی است که شما برای یک سواری بهتر به آن نیاز دارید. تنظیمات دوربین و البته جایگذاری آن بسیار مناسب روی موتور قرار می گیرد کافی است که این دوربین با هدست مورد نظر جفت شود تا شما دید کامل به پشت سرتان داشته باشید. هدست نام برده به راحتی درون کلاه کاسکت تعبیه می شود.

اگر مقایسه ای ساده بین این سیستم و آینه های معمولی کنیم، کاربرد بیشتر، بهتر و البته مفید تر آن ها به خوبی قابل تشخیص هستند. یک تصویر دائم از زوایایی که شما آن ها را اصلا نمی بینید یا تمرکز کمتری روی آن ها دارید می تواند کمک بسیار بزرگی به شما باشد.

نقاط ضعف سیستم دید عقب zona:

به نظر ما تنها وجه منفی این سیستم، قیمت بالای آن به ویژه نسبت به آینه های معمولی است که کارمان را راه می اندازند. به جز این عامل دیگر مشکلی در این سیستم دیده نمی شود. البته به طور حتم می توانست بهتر باشد اما نسبت به آنچه که هست، مشکلی درونش دیده نمی شود.

منبع: MCN

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *