نقد و بررسی موتور سیکلت هوندا CRF250L مدل ۲۰۱۲

اگر دنبال یک موتور سیکلت برای تجربه کردن موتور سواری سبک، ساده و راحت هستید و البته قرار نیست مسیر های طولانی را طی کنید، هوندا CRF250L یکی از بهترین و بصرفه‌ترین موتور سیکلت های مقابل شما برای خرید خواهد بود. این موتور سیکلت حتی برای گشت و گذارهای آخرین هفته در حومه شهر نیز مناسب است.

تجربه سواری:

ارگونومی خوب، سیستم تعلیق و شاسی مناسب به این معنی است که شما در زمان نشستن و هدایت موتور سیکلت بهترین حالت ممکن را در هر شرایط و روی جاده های مختلفی خواهید داشت! هوندا CRF250L به خوبی تعادل شما و خودش را حتی در بدترین جاده‌ها حفظ خواهد کرد. لاستیک های مناسب، در کنار سیستم ترمز و البته عملکرد خوب موتور در ارائه تجربه خوب سوارکاری بی‌تاثیر نیستند!

موتور:

هوندا CRF250L از موتور، موتور سیکلت CBR250R طراحی و تولید شده است. این موتور از قدرت کمتری نسبت به رقباء برخوردار است. البته عملکرد نرم باعث افزایش کاربر پسندی این مور سیکلت در شرایط و جاده‌های مختلف شده است. عملکرد این موتور سیکلت بسیار ایده‌آل است.

کیفیت:

وقتی در خصوص هوندا CRF250L صحبت می‌کنیم، یعنی یک موتور سیکلت با قابلیت استفاده و ماندگاری دراز مدت در مقابل ما است. کیفیت بالا و عملکرد مطلوب در بخش بخش این موتور سیکلت خودنمایی می‌کند، حداقل این ویژگی ها را در نسخه‌های قبلی این موتور سیکلت به خوبی دیده‌ایم.

ارزش گذاری:

هوندا CRF250L بسیار ارزان قیمت‌تر از کاوازاکی KLX250 است. اما واقعا عملکرد کاوازاکی KLX250 نسبت به هوندا CRF250L در جاده‌های خارج شهر و بد شرایط بهتر و مناسب‌تر است! به هر حال اگر دنبال یک موتور سیکلت بصرفه با عملکرد مطلوب در شهر هستید، هوندا CRF250L بهترین گزینه پیش‌ روی شما خواهد بود! البته به فکر عملکرد خوب در خارج شهر نباشید…

تجهیزات:

سرعت مناسب، وجود داشبور با ظرفیت، حجم مناسب باک سوخت، تعلیق و شاسی نرم و البته کارآمد از مهم‌ترین ویژگی های هوندا CRF250L هستند! بیشتر از نمی‌توانید از این موتور سیکلت انتظار داشته باشید، اما توجه کنید که این موتور سیکلت در ارائه عملکرد های مختص خودش قطعا یکی از بهترین های بازار محسوب می‌شود.

جدول مشخصات موتور سیکلت هوندا CRF250L

اطلاعات مدل

۲۰۱۲

سال معرفی

۱۵ تا ۳۵ میلیون تومان

بازه قیمت

 

کارایی

۲۳ اسب بخار

حداکثر قدرت

۱۶ ft-lb

حداکثر گشتاور

۱۴۰

سرعت

 

مشخصات

۲۵۰ سی‌سی

اندازه موتور

Liquid cooled, single cylinder, four stroke, DOHC, 6 gears

نوع موتور

فولاد

نوع قاب

۷٫۷ لیتر

ظرفیت سوخت

۸۷۵ میلی‌متر

ارتفاع صندلی

۱۴۴ کیلوگرم

وزن

چنگال ۴۳ میلی‌متری

سیستم تعلیق جلو

دمپر شوک ۴۰ میلی‌متری با سیستم پیوند هوندا پرو

سیستم تعلیق عقب

دیسک ۲۵۶ میلی‌متری با کالیپر پیستون

ترمز جلو

دیسک ۲۲۰ میلی‌متری

ترمز عقب

۲۱x1.6

اندازه تایر جلو

۱۸x2.15

اندازه تایر عقب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *