نقد و بررسی موتور سیکلت هوندا CRF250L 2015

موتور سیکلت اسپرت با قابلیت اف روودش هوندا تحت عنوان CRF250L یک موتورسیکلت اسپرت است که به شما قابلیت های اف روودش را ارائه می دهد. CRF250L بسیار کارآمد، سریع و راحت طراحی شده است. شما هنگام نشستن روی زین این موتورسیکلت همه این موارد را به خوبی درک خواهید کرد. در این موتور یک پیشرانه ۴ سیلندر و ۴ زمانه DOHC، تعبیه شده است که ۲۵۰ سی سی حجم دارد.

قلب تپنده CRF250L همراه با یک گیریبکس شش سرعته و باک ۸ لیتری تا حد زیادی تکامل می یابد. مصرف سوخت پایین از جمله ویژگی هایی است که نظر همه خریداران را به محصول جلب می کند. CRF250L در هر ۱۰۰ کیلومتر تنها ۳٫۷۵ لیتر سوخت مصرف می کند. دیسک ۲۵۶ میلی متری با کالیپر دو پیستونی در جلو و دیسک ۲۲۰ میلی متری در عقب در کنترل و نگه داشتن موتور بسیار عالی عمل می کنند.

این موتور سیکلت از برخی قابلیت های آفرود بهره مند است و حس فوق العاده ای را در جاده ها به ویژه جاده های خاکی به شما منتقل خواهد کرد. شما چه در شهر و چه خارج شهر اصلا نباید نگران دست اندازها باشید. CRF250L دارای یک سیستم تعلیق فوق العاده است می تواند به راحتی از پس بدقلق ترین ناهمواری ها بربیاید.

پیشرانه CRF250L به سیستم پاشش سوخت، استارت برقی و دومیل بادامک مجهز است. همه این تجهیزات درکنارهم توانایی ایجاد نیروی گشتاورد بالایی را به این موتور می دهند. ارگونومی این موتور به نحوی طراحی شده است که قدرت مانوردهی بالایی را به سوار می دهد.

یکی از خاصیت های محبوب این محصول هوندا چالاکی آن است. البته بهتر است بدانید CRF250L به لطف مهندسی بی نظیر هوندا کاربردهای فوق العاده ای پیدا کرده است. تایرهای ۲۱ اینچی جلو و ۱۸ اینچی عقب به شما اجازه حرکت راحت در خیابان ها و خارج از جاده ها را می دهد.

چراغ جلو و پنل ابزار دیجیتالی این موتور باهم به صورت یکدست درآمده اند! شما از طریق این پنل اطلاعات مورد نیاز درباره سرعت، مصرف سوخت و… را دردسترس خواهید داشت.

دو شاخه ۴۳ سانتی متری این موتور سیکلت به هندلیگ فوق العاده ، قدرت بالا و البته طیف پیچشی مناسب CRF250L کمک شایانی می کند. پیشرانه تک سیلندر تعبیه شده روی این موتور، به نظر می رسد که یکی از بهترین گزینه های انتخابی باشد. قدرت بالا و کارکرد نرم، از جمله ویژگی های این موتور هستند.

زین CRF250L شباهت بسیار زیادی به موتورهای کراس دارد. ارگونومی مناسب این زین به سوار اجازه می دهد که به راحتی روی آن جا به جا شود و موتور را ساده تر هدایت کند.

کمک فنرهای این موتور به ویژه در سیستم تعلیق عقب آن، سواری پایدار و هندلینگ بی نظیری را به سوار هدیه می دهد. زین کشیده CRF250L کاملا آمادگی استقبال از سرنشین دوم را دارد. همچنین از این زین اضافه می توانید برای جا به جایی وسایل استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *