پارگی فَنس، دردسر مسابقات موتورسواری قم!

پارگی فَنس، دردسر مسابقات قم!

مسئول روابط عمومی هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی استان قم گفت: پارگی فنس توسط برخی تماشگرها باعث با وجود آمدن حوادث اخیر مسابقات موتورسواری در ورزشگاه یادگار امام قم شد.

متأسفانه لحظاتی بعد از  شروع مسابقه تعدادی تماشاگرها با پاره کردن فنس محافظ وارد محوطه برگزاری مسابقات موتورسواری قم شدند و پشت سر آن ها تمام جمعیت از پشت فنس‌ها وارد محیط پیست شدند! به طوری که شرایط از کنترل خارج شد.

با وجود هشدارهای مکرر مسئولان برگزاری مسابقه و درخواست از تماشاگران برای بازگشت به پشت فنس‌ها جهت جلوگیری از خطرات احتمالی، متأسفانه یک عکاس  بدون توجه به جایگاه عکاسان اقدام به عکاسی در محوطه مشخص شده برای انجام حرکات نمایشی نمود که موجب برخورد موتورسوار با او شد.

با توجه به اینکه تماشاگران در آن سوی لاستیک‌های تعبیه شده قرار داشتند اما عکاس از محل استقرار عکاسان خارج شده و در داخل  محوطه اصلی پیست ورود کرده بود. شاید بتوان دلیل توقف مسابقات را عدم فرهنگ سازی درست دانست که حتی افراد شاخص جامعه نیز حتی به قوانین احترامی نمی گذارند!

پس از توقف موقت مسابقات موتورسواری قم و خروج تماشاگران و موتورسواران از پیست مجدداً ساعت ۱۴ مسابقه بدون حضور تماشاگران برگزار شد و نفرات برتر این مسابقات شامل محمد شکوهی راد و سید کمال سید محمدی از قم و رسول داروغه حسینی از تهران بودند که اول تا سوم شدند.

پس از مسابقات موتورسواری قم جمعی از مسئولان و اعضای هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی به عیادت عکاس مجروح شده در بیمارستان نکوئی قم رفتند که خوشبختانه وضعیت جسمی وی رو به بهبود بود، اما شخص موتورسوار بخاطر عدم اعتنا به هشدارها توسط عکاس به علت جراحت‌های وارد شده باید تحت عمل جراحی قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *