شراکت یاماها و هوندا برای ساخت خاص ترین اسکوتر برقی

دو کمپانی بزرگ و خوش نام یاماها و هوندا برای گسترش فرهنگ استفاده از موتورسیکلت های الکتریکی در ژاپن، همکاری هایی با هم دارند. اجاره یا تبادل باتری از جمله مهم ترین گزینه هایی است که دو کمپانی نام برده به آن تاکید دارند.

دو کمپانی هوندا و یاماها با شهردار شهر های سیتماتا، هیتوات شیموزو وارد گفت و گو و ارزیابی شده اند تا به توسعه پروژه E-KIZUNA در شهر های نام برده کمک کنند. این پروژه درباره  استفاده از طیف وسیعی از گزینه های جا به جایی الکتریکی و ایجاد محیط امن در همین حوزه می باشد. این پروژه که توسط دو کمپانی هوندا و یاماها در سال ۲۰۱۱ تاسیس شد. این دو کمپانی طی سال های گذشته به نهادهای دولتی در راستای ایجاد شهر هایی با سیستم جا به جایی الکتریکی کمک شایانی کرده اند.

تکنولوژی طراحی موتورسیکلت های الکتریکی که در اختیار دو کمپانی هوندا و یاماها است، در ایجاد افزایش رفاه و بهبود کیفیت زندگی افراد و البته کاهش آلایندگی تاثیر بسزایی داشته است. اگر بخواهیم نگاهی به شهر های مختلف بندازیم، شاید فقط در شمال توکیو و محلی های آن جا، استفاده از دوچرخه به عنوان وسیله نقلیه رونق داشته باشد.

با تمام این وجود دو کمپانی نام برده نه تنها در راستای طراحی موتورسیکلتی بی نقص و بصرفه با هم همکاری می کنند. بلکه برای ایجاد زیر ساخت های شهری نیز تلاش فراوانی می کنند تا استفاده از این محصولات نه تنها به فرهنگ تبدیل شود، بلکه فراگیر و همه پسند شود.

به نظر شما اگر تکنولوژی موتورسیکلت های الکتریکی در ایران فراگیر شود، چه نتیجه در بر خواهد داشت؟

منبع: MCN

 

1 دیدگاه برای “شراکت یاماها و هوندا برای ساخت خاص ترین اسکوتر برقی

  1. اشتراک‌ها: مزایا و معایت موتورسیکلت الکتریکی از دید خریداران! | Emotors

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *