ایربگ ویژه موتورسیکلت برای موتورسواران رونمایی شد!

ایربگ ویژه موتورسیکلت مدتی است که در ژاکت هایی مانند کیسه هوا ویژه موتورسواران تولید و عرضه می شود. اما بزرگترین مشکل این ها کارکرد و نحوه جلوگیری آن ها از ضربات هست.

کیسه هوای تعبیه شده درون این نوع از لباس ها به موتورسیکلت وابسته هستند. اما گزینه استاندارد و بهترین راه حل برای جلوگیری از صدمات، قرارگیری کیسه هوا درون ژاکت بدون وابستگی به هیچ وسیله دیگری است! اگر قرار باشد بهترین زمان کارکرد را درون کیسه های هوا ببینیم، باید بگوییم که این نوع از کیسه ها باید به فشارهای وارد بر بدن موتورسواران پاسخ دهند. گفتنی است که شاید برخی از ژاکت ها این ویژگی ها را نداشته باشند! اما خوشبختانه تمام این موارد در ژاکت “دی-ایرمیسانو۱۰۰۰”  که به زودی راهی بازار می شود، وجود دارد.

این ژاکت کاملا مستقل کار می کند و هیچ نیازی به عوامل کنترل کننده خارجی مانند حسگرها و… ندارد. میسانو در قسمت پشتی خودش تعدادی حسگر، GPS و… دارد که در هر ثانیه ۸۰۰ بار بدن موتورسوار را چک می کنند و زمانی که فشار یا خطری را برای موتورسوار تشخیص دهند، بلافاصله هوا را برای محافظت وارد می کنند.

گفتنی است که یک کلید برای روشن و خاموش کردن سیستم تعبیه شده روی این ژاکت وجود دارد. چراغ LED تعبیه شده روی دست راست این ژاکت شما را از وضعیت سیستم آگاه خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *