کلاه کاسکت واقعیت مجازی به زودی عرضه می شود؛ تکنولوژی در قالب کلاه

کلاه کاسکت واقعیت مجازی شاید یکی از فناوری هایی باشد که بتواند کاربرد موتورسیکلت ها را از خودروها بیشتر کنید! بعضا خبرهایی از کمپانی های بزرگ موتورسازی به گوش می رسد که ادعا می کنند به ساخت این کلاه ها نزدیک شده اند. اما در واقعیت هنوز هیچ کمپانی موفق به عرضه عمومی این کلاه ها نشده است. اما در میان همه این مسائل به نظر می رسد که یک کمپانی به تولید و عرضه این کلاه ها نزدیک شده است!

کلاه کاسکت واقعیت مجازی نمونه تصویر
کلاه کاسکت واقعیت مجازی نمونه تصویر

به خوبی میدانیم که گروه ها و شرکت های بزرگی در حال کار کردن روی همچین طرحی هستند. یکی از آن‌ها اندرو آرتیشو و شرکت لایومپ (Livemap) است. این شرکت دومین مدل خود را به صورت آزمایشی تولید کرده و بسیار به موفقیت نزدیک شده است. امید هست که این شرکت بتواند این مدل را در نمایشگاه مصرف کنندگان وسایل الکتریکی لاس وگاش به نمایش بگذارد.

هدف این شرکت عرضه این کاسکت پس از ۶ ماه نمایش عمومی آن است. این طور که پیداست همه چیز طبق برنامه های آن ها پیش می رود، Livemap به خوبی توانسته در این زمینه بدرخشد.

اما این مسئله که گروه های دیگری و حتی کمپانی های بزرگ این صنعت درحال کار روی این سیستم هستند را نمی شود نادیده گرفت. مطعنا به زودی رقابت های نزدیکی را در این زمینه خواهیم دید.

پوسته بیرونی این کاسکت هوشمند توسط کمپانی هایی تولید می شود که اکنون نیز کلاه کاسکت هایی با لایسنسن دات (DOT) را تولید می کنند. اندرو و لایومپ در تامین کردن صفحه نمایش هدآپ دیسپلی (HUD) نقش اصلی را بازدی می کنند.

این کاسکت مدرنیزه دارای سیستم ناوبری است. صفحه نمایش آن طوری طراحی شده تا راننده با روشنی و وضوح هرچه بالاتر و البته بدون حواس پرتی بتواند مسیر را ببیند. علاوه بر همه این مسائل کمپانی طراح برنامه هایی برای نصب دوربین روی این کاسکت دارد. از شنیده ها توقع می رود که دوربین آن توانایی ضبط با کیفیت ۴K و یا Full HD را داشته باشد!

توجه داشته باشید که این حجم از امکانات و بروزرسانی یک وسیله ساده به یک وسیله کاربردی و مدرنیزه اصلا ارزان نخواهد بود. ارزش احتمالی این کلاه کاسکت ۲۰۰۰ دلار در نظر گرفته شده است. البته اگر آن را به صورت پیش خرید سفارش دهید، ۵۰۰ دلار تخفیف دریافت خواهید کرد.

شاید قیمت این کاسکت کمی بالا به نظر برسد اما افراد بسیاری هستند که مایل به تجربه کردن این امکانات در یک دنیای متفاوت نسبت به دنیای سواری معمولی هستند. امیدواریم لایومپ با عرضه کلاه کاسکت واقعیت مجازی قدم اولیه را برای شروع به وجود آمدن یک تکنولوژی فوق العاده کاربردی در صنعت موتورسیکلت بردارد.

1 دیدگاه برای “کلاه کاسکت واقعیت مجازی به زودی عرضه می شود؛ تکنولوژی در قالب کلاه

  1. اشتراک‌ها: کلاه کاسکت واقعیت مجازی به زودی عرضه می شود؛ تکنولوژی در قالب کلاه | دنیای واقعیت مجازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *