نقد و بررسی مینی چادر همراه

در ذات همه موتورسواران، علاقه شدیدی به مسافرت با موتورسیکلت ها به مناطق مختلفی است. شاید این مسئله که با یک موتورسیکلت به شهر ها یا مناطق دیگر می توان سفر کرد، برای مردم عادی کمی غیر قابل درک باشد. شاید فکر کنند که مسافرت با موتورسیکلت کاری دشوار و سخت است یا هر استدلال دیگری…
اما واقعیت آن است که مسافرت کردن با موتورسیکلت میتواند یکی از بهترین تجربیات افراد در زندگی شان باشد.

به هر حال این مسئله که مسافرت با سیکلت ها می تواند کمی دردسرساز باشد را نمی توانیم انکار کنیم، اما همیشه راهکارها و وسایلی وجود دارند که این دردسرها را به حداقل می رسانند. مینی چادر همراه از جمله این وسایل است که می توانید به راحتی با خودتان حمل کنید و در هر مکانی که نیاز داشتید، به استراحت بپردازید.

البته چادرهای دو سه نفره برای این کار وجود دارند، اما مینی چادر، محصولی کوچک تر از آن چیزی است که تاکنون مشاهده کردید، به راحتی قابل حمل است و هنگام استراحت احساس مطلوب را به شما منتقل می کند.

مینی چادر ضد آب است. در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاومت چشمیگری دارد و از قابلیت ضد حریق بهره می برد. هنگامی که با این محصول اسکان می گیرید، ده چوب آلومینیومی شما را به زمین متصل می کند.

در رنج قیمتی این چادر، محصولات زیادی وجود دارد اما هر کدام به نحوی نقطه ضعفی دارند. بعضا کوچک هستند. بعضا قابلیت های ایمنی کمی دارند و…
اما مینی چادر همراه با توجه به وزن پایین و قابلیت های منحصر به فردی که دارد، تقریبا از همه محصولات مشابه گزینه مناسب تری برای خرید محسوب می شود.

درون این چادر از موادی استفاده شده است که این چادر را برای شب های گرم، مناسب می سازد و شما شرایط مناسبی را درون آن خواهید داشت. این چادر جمع و جور به اندازه یک جلیقه در میاد و همانطور که گفتیم بدون هیچ دردسری قابل حمل و نقل است.

قیمت مینی چادر همراه حدود ۲۰۰ دلار است.

منبع: RoadRunner

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *