نقد و بررسی موتور سیکلت هوندا CB1100 مدل ۲۰۱۳

 هیچ دلیلی وجود ندارد که چون یک محصول از برند معتبری مانند هوندا است، پس قطعا موتور سیکلتی خوب خواهد بود! هوندا CB1100 یک موتور سیکلت نسبتا خوب، با موتور قدرتمند، طراحی و عملکرد نسبتا مناسب، همراه با جزئیات دقیق و با کیفیت است که از مدل های قبلی خودش الگو برداری های زیادی کرده است. هوندا CB1100 یک موتور سیکلت بسیار مناسب در سبک کلاسیک است که عملکردی راضی کننده را ارائه می‌دهد! حداقل بسیاری از علاقمندان به سبک کلاسیک در سال ۲۰۱۳ برای خرید این موتور سیکلت، له‌له می‌زدند! شاید هوندا CB1100 تقریبا یک موتور سیکلت بازسازی شده از موتور سیکلت های کلاسیک موفق باشد، اما دلیل انتخاب ما ایسن نیست، بلکه عملکرد عالی این موتور سیکلت می‌باشد.

تجربه سواری:

موقعیت سوارکار روی هوندا CB1100 بسیار مناسب است به نحوی که سوارکار کنترل عالی روی موتور سیکلت دارد. به وضوح مشخص است که هوندا برای طراحی آرگونومیک این موتور سیکلت زمان زیادی را صرف کرده است. بدنه بسیار با کیفیت و مقاوم در کنار تایرهای ۱۸ اینچی، بسیار لاغر هستند. فرمان با عملکرد عالی و بدنه باریک برای حرکت کردن در هر شرایطی، حتی ترافیک‌های سنگین بسیار مناسب هستند. ترمز های هوندا CB1100 ایمن و قابل اعتماد هستند.

موتور:

موتور، موتور سیکلت هوندا CB1100 در سبک خودش بسیار کاربر پسند همراه با عملکردی خوب، نرم و مطمئن است. مهم نیست که چگونه و در چه سطحی از این موتور سیکلت استفاده خواهید کرد چرا که هوندا CB 1100 بسیار قابل پیشبینی است و از طرفی کمتر مشکلی در سازوکار آن دیده می‌شود. قطعا موتور، هوندا CB1100 توان رقابت با موتور سیکلت های اسپرت را ندارد! اما در سبک کلاسیک، گزینه کم‌نظیر و فوق‌العاده است.

موتور هوندا CB1100

کیفیت:

هوندا CB1100 یک محصول خاص و درخشان است! توجه به جزئیات در این موتور سیکلت فوق‌العاده است. به طور کلی شاید خانواده CB هوندا دارای تمام ویژگی های استاندارد با عملکردی خوب و راضی کننده باشند! اما هوندا CB 1100 کیفیتی فراتر از استاندارد هایی که انتظار داشتیم را ارائه می‌کند و این مسئله در نوع خودش بسیار عالی است.

ارزش گذاری:

هوندا CB1100 به اندازه Zephry یا XJR1300 ارزان نیست! اما این مسئله به این معنی نیست که ارزش خرید ندارد! هوندا CB1100 به ازای مبلغی که دریافت می‌کند عملکرد، کیفیت و زیبایی بسیار بالایی را ارائه می‌دهد.

تجهیزات:

هوندا CB1100 یک دستگاه شکیل، سبک و دقیق است. قطعا این موتور سیکلت یکی از محدود موتور سیکلت هایی خواهد بود که پس از خرید، هیچوقت به فکر فروش آن نخواهید افتاد. پایه‌های استاندارد، اهرم قابل تنظیم در دو طرف، وجود ترمز های ABS و آینه‌های با کیفیت عملکردی مناسب و تحت کنترل‌تر برای هوندا CB 1100 به ارمغان آورده است.

هوندا CB1100 2013

جدول مشخصات موتور سیکلت هوندا CB1100

اطلاعات مدل

۲۰۱۳

سال معرفی

۳۰ تا ۷۰ میلیون تومان

بازه قیمت

 

کارایی

۸۸ اسب بخار

حداکثر قدرت

۶۸ ft-lb

حداکثر گشتاور

۱۲۵

سرعت

 

مشخصات

۱۱۴۰ سی‌سی

اندازه موتور

Aircooled 16v DOHC four, 5 gears

نوع موتور

فولاد

نوع قاب

۱۴٫۶ لیتر

ظرفیت سوخت

۷۹۵ میلی‌متر

ارتفاع صندلی

۲۴۷ کیلوگرم

وزن

چنگال تلسکوپی ۴۱ میلی‌متری، تنظیم پیش بارگیری

سیستم تعلیق جلو

شوک دوقلو، تنظیم پیش بارگیری

سیستم تعلیق عقب

دیسک های ۲۹۶ در ۲ میلی‌متری، ۶ پیستون C-ABS کلاپر

ترمز جلو

دیسک ۲۵۶ میلی‌متری، C-ABS

ترمز عقب

۱۱۰/۸۰x18

اندازه تایر جلو

۱۴۰/۷۰x18

اندازه تایر عقب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *