هفته پارک ملی آمریکا ؛ بلیت بکرترین منطقه برای موتورسواری

روزی های ویژه برای پارک ملی، ۲۲و۲۳ آوریل ماه هر سال در آمریکا می باشد. در این روزها پارک های ملی میزبان همه اقشار جامعه می باشند و از آن ها با به صورت رایگان پذیرایی خواهند کرد.

پارک های ملی از بکرترین مکان های موجود برای یک سواری مهیج با انواع موتورسیکلت ها می باشند! از این همین رو هر ساله در این تاریخ، تعداد بسیار زیادی موتورسوار را می توان در پارک های ملی با انواع موتورسیکلت دید! موتورسیکلت های ATV، اسپرت، کلاسیک و… تقریبا هر نوع موتوری را در گوشه و کنار این پارک ها می توان پیدا کرد.

هفته پارک ملی در آمریکا بهترین زمان برای ایجاد یک ارتباط بزرگ، کشف مکان های جدید، کشف فضاهای باز و در نهایت لذت بردن از تعطیلات مقرون به صرفه است. همین اصول باعث می شود که آزادی موتورسواران در این روزها چند برابر شود! آن هم در مناطقی که شاید قبل از آن اجازه ورود را هم نداشتند!

در روزهای ۲۲ و ۲۳ آوریل ماه، جشنواره سالانه پارک RX برگذار می شود! این جشن شبیه یک دورهمی بسیار بزرگ است. همه در آن حضور میابند، قدم می زنند، گفت و گو می کنند و از حضور در یکی از بهترین نقاط جهان لذت می برند. البته که داشتن نعمت بزرگی مانند سلامتی لذتی مهیج تر دارد و همین عامل باعث می شود که پزشکان حضور در این جشنواره را به بیماران خود توصیه کنند.

منبع: RoadRunner

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *