ازدحام عجیب موتورسیکلت های اسکوتر در تایوان

تصویری که برای شما بسیار عجیب و شاید هولناک باشد، واقعیتی است که تایوانی ها هر روز با آن سروکار دارند! واقعا برای ما کمی تعجب آور است که مردم این منطقه با وجود همچین حجمی از اسکوتر چگونه زندگی روزانه شان را می گذرانند؟! یکی از عجیب ترین اتفاقات دیگری که در این ویدیو می توانید تماشا کنید؛ پوشیدن کلاه کاسکت توسط همه موتورسواران است! شاید حتی یک نفرهم در این ویدیو نیابید که کلاه ایمنی بر سر نداشته باشد!

تایوان یکی از پرتراکم ترین کشورهای دنیا بشمار می رود! با اینکه مساخت آن با آذربایجان شرقی برابر می کند ولی بیشتر از ۲۵میلیون نفر جمعیت را در خود جای داده است! شاید این صحنه برای آن ها عجیب نباشد و مطمعنا صحنه های پرازدحام تری را روزانه در آن کشور می توان مشاهده کرد.

گفتنی است تایوان با وجود وسعت کم در مساحت کشور و تراکم جمعیتی بسیار بالای خودش، در تولیدات ناخالصی داخلی می تواند با ایران برابری کند! حتی به لحاظ درآمد سرانه هم تایوان اوضاع بهتری از ایران دارد طوریکه با حدود ۴۱,۰۰۰۰ دلار در سال، درآمد هر تایوانی بصورت متوسط تقریبا ۳٫۵۵ برابر هر ایرانی است. البته با آمار همه چیز را نمی توان مقایسه کرد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *