قدیمی ترین موتورسیکلت وسپا را ببنید!

وسپا یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین برندهای موتورسیکلت ایتالیا می باشد. این کمپانی در سال ۱۹۴۶ راه اندازی شد و از آن زمان تا الان بخش اصلی تولیداتش را موتورسیکلت های گازی یا همان اسکوترها تشکیل می هند. گفتنی است که از دهه ۴۰ میلادی تا کنون صدها میلیون نفر از تولیدات این کمپانی برای جا به جایی استفاده کرده اند.

اکنون یکی از قدیمی ترین موتورسیکلت های اسکوتر وسپا که مربوط به زمان جنگ جهانی دوم می باشد، با قالب فلزی زنگ زده یافت شده است. این کمپانی تصمیم گرفته این موتورسیکلت قدیمی را در یک حراجی به فروش برساند. قیمت همچین موتورسیکلت عتیقه ای را حدود ۲۰۰هزار دلار تخمین زده اند!

طبق اخبار به گوش رسیده، این موتورسیکلت قدیمی به غیر از چهره زنگ خورده اش و قسمت های دیگری مثل روکش ها، فرمان و… کاملا ترمیم شده است. وسپا می خواهد این موتورسیکلت از درون یک موتورسیکلت بسیار قدیمی جلوه کند ولی از بیرون چهره قابل تحمل و تمیزی داشته باشد. مشخص است که این کار وسپا برای افزایش قیمت موتورسیکلت بوده است تا مشتری حاضر به پرداخت هزینه ای حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار دلار باشد.
گفتنی است که بیشترین قیمتی که در این حراجی برای خرید این موتورسیکلت ارائه شده است ۱۶۲ هزار و ۵۰۰ دلار بوده است.

گفتنی است که این سیکلت قدیمی دارای پیشران تک سیلندر ۲ زمانه و ۹۸ سی سی می باشد. برای انتقال این نیرو از جعبه دنده ۳ سرعته استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *