موتور سیکلت زئوس زبان طراحی جدید موتور سیکلت های الکتریکی است!

موتور سیکلت زئوس که قبلا توسط V-Twin تولید شده بود، متعلق به شرکت Confederate Motors است؛ این شرکت پیشتر نیز اعلام کرده بود که موتور سیکلت جدید خود را مبتنی بر موتور سیکلت های الکتریکی طراحی خواهد کرد. طراحی جالب و خاص این موتور سیکلت چشم انداز طراحی موتور سیکلت های آینده بر پایه پایداری، سرگرمی، ایمنی و کاربرد بالا محسوب می‌شود.

موتور سیکلت زئوس خداوندگار موتور سیکلت های الکتریکی آینده

به طور کلی این زبان طراحی خاص و جالب که اخیرا در بسیاری از موتور سیکلت های الکتریکی به کار گرفته شده است را کورتیس می‌نامند. گفتنی است از آن‌جایی که موتور سیکلت زئوس همچنان در نمونه اولیه است بسیار با طراحی کورتیس و مشخصات آن فاصله دارد.

مدیر عامل شرکت فوق گفت: موتور سیکلت زئوس یک طراحی کاملا جدید را ارائه می‌کند که احتمالا اغلب موتور سیکلت های کورتیس در آینده از آن پیروی خواهند کرد. همچنین ایشان پیش بینی کردند که احتمالا در چند سال آینده کل محصولات خانواده کورتیس سراغ استفاده از این طراحی جدید و خاص بروند.

دیگر صاحب نظران نیز موتور سیکلت زئوس را به خدای موتور سیکلت های الکتریکی در این سبک تشابه می‌کنند و انتظار دارند که این موتور سیکلت سروصدای زیادی در صنعت طراحی و تولید موتور سیکلت ها راه بیاندازد.

گفتنی است که اشتراکات زیادی در تمام محصولات کورتیس دیده می‌شود! اما موتور سیکلت زئوس الکتریکی سعی کرده است که کاملا یک طراحی اختصاصی و منحصربفرد را ارائه کند و برای همین سراغ بهترین نقات قوت سایر موتور سیکلت های الکتریکی رفته است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *