نقد و بررسی موتور سیکلت هوندا CB125F مدل ۲۰۱۵

هوندا CB125F یک موتور سیکلت مناسب برای کسانی است که زیاد در رفت و آمد هستند و نیاز به محصولی کم هزینه دارند و همینطور گزینه مناسبی برای مبتدیان می‌باشد. این موتور سیکلت برای هر دو گروه نام برده، یکی از بهترین انتخاب های ممکن است.

تجربه سواری :

هوندا در CB125F از یک قاب فولادی با طراحی جدید و چرخ‌های ۱۸ اینچی ۶ اسپیک استفاده کرده است. دیسک تک ترمز جلو و درام ترمز موجود در عقب برای کنترل و متوقف کردن موتور سیکلت عملکردی خوب و رضایت بخش را ارائه می‌کنند. موتور هوندا CB125F هیچ لرزشی را به بدنه منتقل نمی‌کند و سوارکاری با آن فوق العاده لذت بخش، آرام و مهیج است. گفتنی است که سیستم ایمنی و ترمز این موتور سیکلت بدون شک یکی از بهترین سیستم ها در نوع خودش در حیطه عملی می‌باشند.

موتور سیکلت هوندا CB125F 2015

موتور:

موتور، موتور سیکلت هوندا CB125F تقریبا به صورت صد در صد جدید است و قطعات بسیار کمی از مدل قبلی درون آن دیده می‌شود. یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که به این موتور سیکلت افزوده شده است! سیستم سوخت رسانی جدید هوندا است که همراه یک سر سلندر جدید تنظیم شده که به حفظ و عملکرد بهینه مصرف سوخت کمک شایانی می‌کند. گشتاور این موتور سیکلت متناسب با موتور آن است و به خوبی دور می‌گیرد!

موتور سیکلت هوندا CB125F

کیفیت :

 تولید این سری از موتور سیکلت های هوندا در چین صورت می‌گیرد. اما واقعا موتور سیکلت هوندا CB125F همان کیفیت و کارایی موتور سیکلت های هوندا را حفظ کرده است. همه چیز در این موتور سیکلت به خوبی با هم در ارتباط اند و چیز ارزان قیمتی در ساختار آن به چشم نمی‌خورد! این نشان دهنده ارزش بالای آن نسبت به قیمتش می‌باشد.

ارزش گذاری:

هوندا CB125F واقعا قیمت پایین‌تر از رقبا با کارایی بالاتری را ارائه می‌دهد. این مسئله آن را محبوب‌تر از پیش می‌کند. همانطور که قبل‌تر گفتیم، CB125F ارزش خرید بالایی به دلیل قابلیت‌ها، ساختار، قطعات و… نسبت به قیمتش دارد.

هوندا CB125F 2015

تجهیزات:

هوندا CB125F یک موتور سیکلت ارزان قیمت است که واقعا رو دست بسیاری از پرچمداران بازار آمده است. تمام استاندارد های مورد نیاز از جمله سیستم ایمنی، ترمز و… در این موتور سیکلت رعایت شده‌اند به طور کلی CB125F اساس هر چیز مورد نیاز شما برای تردد شهری را دارا است.

جدول مشخصات موتور سیکلت هوندا CB125F

اطلاعات مدل

۲۰۱۵

سال معرفی

۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان

بازه قیمت

 

کارایی

۱۰٫۶۴ اسب بخار

حداکثر قدرت

۷٫۵۲ ft-lb

حداکثر گشتاور

سرعت

 

مشخصات

۱۲۵ سی‌سی

اندازه موتور

Air-cooled, 2-valve OHC, single

نوع موتور

فولاد

نوع قاب

۱۳ لیتر

ظرفیت سوخت

۷۷۵ میلی‌متر

ارتفاع صندلی

۱۲۸ کیلوگرم

وزن

بالا بر تلسکوپی ۱۲۰ میلی‌متری

سیستم تعلیق جلو

رDual rear shocks with 5-step spring preload adjustment

سیستم تعلیق عقب

دیسک ۲۲۰ میلی‌متری ، کولیس دو پیستون

ترمز جلو

ترمز ۱۳۰ میلی‌متری

ترمز عقب

اندازه تایر جلو

اندازه تایر عقب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *