تجربه سواری :
هوندا در CB125F از یک قاب فولادی با طراحی جدید و چرخهای ۱۸ اینچی ۶ اسپیک استفاده کرده است. دیسک تک ترمز جلو و درام ترمز موجود در عقب برای کنترل و متوقف کردن موتور سیکلت عملکردی خوب و رضایت بخش را ارائه میکنند. موتور هوندا CB125F هیچ لرزشی را به بدنه منتقل نمیکند و سوارکاری با آن فوق العاده لذت بخش، آرام و مهیج است. گفتنی است که سیستم ایمنی و ترمز این موتور سیکلت بدون شک یکی از بهترین سیستم ها در نوع خودش در حیطه عملی میباشند.
موتور:
موتور، موتور سیکلت هوندا CB125F تقریبا به صورت صد در صد جدید است و قطعات بسیار کمی از مدل قبلی درون آن دیده میشود. یکی از مهمترین بخشهایی که به این موتور سیکلت افزوده شده است! سیستم سوخت رسانی جدید هوندا است که همراه یک سر سلندر جدید تنظیم شده که به حفظ و عملکرد بهینه مصرف سوخت کمک شایانی میکند. گشتاور این موتور سیکلت متناسب با موتور آن است و به خوبی دور میگیرد!
کیفیت :
ارزش گذاری:
هوندا CB125F واقعا قیمت پایینتر از رقبا با کارایی بالاتری را ارائه میدهد. این مسئله آن را محبوبتر از پیش میکند. همانطور که قبلتر گفتیم، CB125F ارزش خرید بالایی به دلیل قابلیتها، ساختار، قطعات و… نسبت به قیمتش دارد.
تجهیزات:
هوندا CB125F یک موتور سیکلت ارزان قیمت است که واقعا رو دست بسیاری از پرچمداران بازار آمده است. تمام استاندارد های مورد نیاز از جمله سیستم ایمنی، ترمز و… در این موتور سیکلت رعایت شدهاند به طور کلی CB125F اساس هر چیز مورد نیاز شما برای تردد شهری را دارا است.
جدول مشخصات موتور سیکلت هوندا CB125F
اطلاعات مدل |
|
۲۰۱۵ |
سال معرفی |
۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان |
بازه قیمت |
کارایی |
|
۱۰٫۶۴ اسب بخار |
حداکثر قدرت |
۷٫۵۲ ft-lb |
حداکثر گشتاور |
– |
سرعت |
مشخصات |
|
۱۲۵ سیسی |
اندازه موتور |
Air-cooled, 2-valve OHC, single |
نوع موتور |
فولاد |
نوع قاب |
۱۳ لیتر |
ظرفیت سوخت |
۷۷۵ میلیمتر |
ارتفاع صندلی |
۱۲۸ کیلوگرم |
وزن |
بالا بر تلسکوپی ۱۲۰ میلیمتری |
سیستم تعلیق جلو |
رDual rear shocks with 5-step spring preload adjustment |
سیستم تعلیق عقب |
دیسک ۲۲۰ میلیمتری ، کولیس دو پیستون |
ترمز جلو |
ترمز ۱۳۰ میلیمتری |
ترمز عقب |
– |
اندازه تایر جلو |
– |
اندازه تایر عقب |