نقد و بررسی موتور سیکلت هوندا VT750 SHADOW مدل ۲۰۰۴

هوندا VT750 یک موتور سیکلت کروز چشم‌نواز است. این موتور سیکلت مجهز به درایو شیفت و ترمزهای درام است. به طور کلی VT750 سواری خوب و راضی کننده را ارائه می‌دهد! البته نباید انتظار ایجاد هیجان و یا سواری سریع و خاص را از این موتور سیکلت داشته باشید! تنها چیزی که در خصوص هوندا VT750 صدق می‌کند، این است که این موتور سیکلت یک محصول راضی کننده و کارآمد است.

تجربه سواری:

طراحی صندلی هوندا VT750 یکی از برجسته ترین ویژگی های این موتور سیکلت محسوب می‌شود. ارائه موقعیت متناسب و راحتی کامل روی این صندلی برای دونفر موردی است که هر سوارکاری به دنبال آن خواهد بود. این صندلی حتی پس از ساعت‌ها سوارکاری شما را خسته نخواهد کرد. وزن زیاد باعث حرکت کُندتر موتور سیکلت می‌شود. گفتنی است که سیستم تعلیق و ترمز این موتور سیکلت کروز مناسب و کارآمد هستند.

موتور:

هوندا VT750 آنچنان موتور تعریفی و خاصی ندارد. موتور این موتور سیکلت صرفا برای تردد های یک کروز ساده مناسب است. هوندا سعی نکرده با ایجاد هزینه های زیاد یک موتور افسانه ای را برای هوندا VT750 تولید نماید. به هر حال موتور این موتور سیکلت به راحتی وزن ۲۳۸ کیلوگرمی آن را جابه‌جا می‌کند و در سطح خودش از نظر ما نمره قابل قبولی  را دریافت می‌کند.

کیفیت:

برخی از دستگاه‌های تولیدی VT750 چندی پس از عرضه به علت اتصالات بد در مورد چراغ‌های جلو توسط هوندا فراخوانده شدند! برای همین وجود برخی مشکلات درون این موتور سیکلت آنچنان هم دور از ذهن نیستند. البته صرفا قیمت مناسب این موتور سیکلت‌های ژاپنی دلیل خرید گسترده آمریکایی‌ها و سایر مناطق جهان از آن‌ها نیستند! قطعا این موتور سیکلت‌ها از کیفیت و عملکردی حداقل استاندارد و راضی کننده بهره می‌برند.

ارزش گذاری:

هوندا VT750 با تکیه بر قیمت بصرفه تر خود نسبت به رقبا به خوبی در بازار فروش پیشرفت کرده بود. با این حال به نظر ما شما با صرف هزینه کمی بیشتری می‌توانید موتور سیکلت سوزوکی VZ intruder M800 را که ۵۳ اسب بخار قدرت دارد، خریداری نمایید. پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید این موتور سیکلت حسابی سراغ رقبای آن بروید چرا که قطعا در انتخابتان تجدید نظر خواهید کرد.

تجهیزات:

هوندا VT750 با طراحی ساده و البته شکیل خود توانسته حسابی در بازار فروش، خریداران را به سمت خود جذب کند! عملکرد راضی کننده موتور، قطعات قابل اطمینان این سیکلت از دیگر ویژگی های آن هستند! به طور کلی نباید انتظارات زیادی از این موتور سیکلت نسبتا ساده و البته قدیمی هوندا داشته باشید.

جدول مشخصات موتور سیکلت هوندا VT750 SHADOW

اطلاعات مدل

۱۹۸۷ – ۲۰۰۷

سال معرفی

۱۲ تا ۱۷ میلیون تومان

بازه قیمت

 

کارایی

۵۳ اسب بخار

حداکثر قدرت

۴۱ ft-lb

حداکثر گشتاور

۱۸۰

سرعت

 

مشخصات

۶۴۷ سی‌سی

اندازه موتور

۶v V-twin, 5 gears

نوع موتور

نوع قاب

۱۹ لیتر

ظرفیت سوخت

۸۴۳ میلی‌متر

ارتفاع صندلی

۱۹۱ کیلوگرم

وزن

سیستم تعلیق جلو

فشرده سازی

سیستم تعلیق عقب

دیسک  های ۲۵۶ میلی‌متری

ترمز جلو

دیسک ۲۴۰ میلی‌متری

ترمز عقب

۹۰/۹۰x21

اندازه تایر جلو

۱۲۰/۹۰x17

اندازه تایر عقب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *