نقد و بررسی هوندا CMX500 REBEL مدل ۲۰۱۷

هوندا CMX500 یک موتور سیکلت شگفت‌انگیز برای سوارکاری با یک تجربه منحصر به فرد و البته ساده و روان است. این موتور سیکلت مطابق سلیقه هر کسی نخواهد بود اما کسانی که آن را انتخاب می‌کنند، قطعا از آن راضی خواهند بود چرا که این محصول، عملکردی خوب و متعارف را برای خریداران مهیا می‌کند.

تجربه سواری:

وزن ۱۹۰ کیلوگرمی هوندا CMX500 مقدار مناسبی برای کاربران مختلف می‌باشد. این موتور سیکلت به دلیل وزن پایین، قابلیت کنترل بالایی دارد و از طرفی خیلی زود شتاب می‌گیرد. ارتفاع مناسب صندلی و سیستم کارآمد ترمز، دیگر ویژگی های این موتور سیکلت هستند که تجربه سوارکاری با آن را ساده، ایمن و راحت می‌کنند. خریداران هوندا CMX500 بیشتر کسانی هستند که در سرعت های پایین تردد می‌کنند اما هوندا تضمین می‌دهد که این موتور سیکلت تجربه‌ای بی‌نظیر از حرکت با سرعت بالا را ارائه می‌دهد.

هوندا CMX500 REBEL

موتور:

موتوری که درون هوندا CMX500 تعبیه شده است ۴۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کند! این مقدار برای ایجاد شگفتی‌ها و حرکات عجیب غریب یا سرعت اعجاز آور مناسب نیست! اما باز هم گزینه خوبی برای کسانی است که قصد تردد های معمولی را با این موتور سیکلت دارند. البته نباید قابلیت‌های این موتور سیکلت را دست‌کم گرفت! CMX500 شاید یکی از قدرتمندترین موتورها را در اختیار نداشته باشد! اما قدرت کافی برای به چالش کشیدن جاده‌ها را دارد. کلاچ تعبیه شده در هوندا CMX500 فوق‌العاده سبک کار می‌کند و همین عامل یک پوئن مثبت دیگر برای افزایش سطح رضایت خریداران است.

CMX500 2017

کیفیت:

موتور، هوندا CMX500 به صورت موازی جای گرفته است. این موتور در طولانی مدت هیچ مشکلی در عملکرد ایجاد نمی‌کند. شایان ذکر است که با توجه به قیمت، CMX500 واقعا طراحی مناسب و با کیفیتی دارد. این موتور سیکلت جزء موتور های ارزان قیمت محسوب می‌شود اما واقعا توان رقابت با موتور های سطح بالاتر را دارد.

ارزش گذاری:

موتور سیکلت هوندا CMX500 واقعا محصولی منحصر به فرد و نسبت به قابلیت‌ها ارزان قیمت است. کیفیت بالا، عملکرد راضی کننده و طراحی بی‌نقص واقعا ارزش پرداخت چنین هزینه‌ای را دارند. این موتور سیکلت در مقایسه با رقباء قیمت پایین تری دارد و در کلاس خود به ویژه در رنج قیمتی ۲۰ تا ۳۵ میلیون تومان گزینه‌ای مناسب برای خرید می‌باشد.

هوندا CMX500 2017

تجهیزات:

قابلیت‌های تنظیم دستی و سیستم ترمز ABS از جمله برجسته‌ترین ویژگی های هوندا CMX500 هستند. با توجه به قیمت پایین CMX500 نباید انتظار ارائه قابلیت‌های غیر استاندارد و فراتر از انتظار را از این موتور سیکلت داشته باشید! اما خیالتان بابت کیفیت و عملکرد همین قابلیت‌ها تخت باشد.  هوندا این موتور سیکلت را تا حد امکان بهینه و با مصرف پایین طراحی کرده است. تا علاوه بر قیمت پایین پس از خرید، هزینه نگهداری پایینی نیز داشته باشد.

جدول مشخصات موتور سیکلت CMX500

اطلاعات مدل

۲۰۱۷

سال معرفی

۲۷ تا ۳۳ میلیون تومان

بازه قیمت

 

کارایی

۴۵ اسب بخار

حداکثر قدرت

۳۳ ft-lb

حداکثر گشتاور

۱۶۰

سرعت

 

مشخصات

۴۷۱ سی‌سی

اندازه موتور

Four-stroke, liquid-cooled DOHC parallel twin

نوع موتور

فولاد

نوع قاب

ظرفیت سوخت

۶۹۰ میلی‌متر

ارتفاع صندلی

۱۹۰ کیلوگرم

وزن

۴۱mm conventional forks, -non-adjustable

سیستم تعلیق جلو

Twin shocks, adjustable spring preload

سیستم تعلیق عقب

دیسک‌های ۲۶۴ در ۱ میلی‌متری کولیس ۲ پیستون ABS

ترمز جلو

دیسک تک ۲۴۰ میلی‌متری کاسه‌ای تک پیستون ABS

ترمز عقب

۱۳۰/۹۰X16

اندازه تایر جلو

۱۵۰/۸۰x16

اندازه تایر عقب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *