وسپا دیروز، Sei Giorni امروز! Sei Giorni پیشرفته ترین وسپای تاریخ

Sei Giorni نمونه پیشرفته و تکامل یافته موتورسیکلت های وسپا محسوب می شود. موتورسیکلت های وسپا با ظاهری شبیه اسکوترهای امروزی، روزی یکی از محبوب ترین موتورسیکلت های دنیا بشمار می رفتند. اما پس از یک دوره درخشش دیگر در خیابان ها خبری از این اعجوبه ها نبود.

بر اساس گفته های طراحان Sei Giorni از یک موتور چهار سیلندر ۳۰۰cc تولید می شود که ۲۱ اسب بخار قدرت دارد. گشتاورد این تپنده حدود ۱۶ftlb است که کمتر در هم سطح های این سیکلت دیده می شود!

طراحان حتی در طراحی چراغ های این موتورسیکلت وسواس بالایی خرج کرده اند، به طوری که می توانیم بگوییم این موتور دارای پیشرفته ترین تکنولوژی چراغ های LED در موتورسیکلت ها می باشد. به نظر می رسد که Sei Giorni برای حمل و نقل یک سوار طراحی شده باشد، اما طبق شنیده ها این سیکلت توانایی جا به جا کردن دو سرنشین را دارد.

گفتنی است که طیف گسترده ای از لوازم جانبی برای موتورسیکلت Sei Giorni در دسترس خواهد بود. فضاهای زیادی برای جا گذاری وسایل درون این سیکلت وجود دارد که به خوبی می توانند هر خریداری را جذب نمایند.

موتورسیکلت Sei Giorni یکی از بهترین ها در نوع خودش است، به طوری که پس رونمایی در همایش های مختلف با تحسین و جوایز زیادی رو به رو شده است. البته بهتر است بگوییم که این سیکلت برای احترام گذاشتن به وسپاهای نوستالژیک طراحی شده است تا یاد آن سیکلت های دوست داشتنی زنده شود.

منبع: MCN

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *