یاماها معرفی می کند: موتورسیکلت X-man یاماها در سال ۲۰۱۸

یاماها برای موتورسیکلت X-man خودش تغییراتی در نظر گرفته تا در مدل ۲۰۱۸ روی این موتورسیکلت ایجاد کند. این تغییرات خانواده موتورسیکلت X-man کمپانی یاماها را بزرگ تر از پیش می کند. این سری از موتورسیکلت ها برای کمپانی یاماها سودآوری فوق العاده ای داشته اند. یاماها موفق شده است تا کنون حدود ۱۴۰۰۰۰ از این قبیل موتورسیکلت ها را به فروش برساند. با این حال بازهم قصد ایجاد تغییراتی در ظاهر و عملکرد آن ها را دارد تا این میزان فروش را در سال های پیش رو افزایش بدهد.

یاماها در این تغییرات تمرکز ویژه ای روی سیستم کنترل کشش کرده است تا آن را بهبود ببخشید و حس هدایت بهتری را به موتورسواران ارائه دهد. گفتنی است که چرخ جلوی موتورسیکلت X-man نسبت به سایر موتورسیکلت های اسکوتر که برای بچه ها طراحی می شوند، بزرگ تر است. این عامل کمی در ثبات بهتر و رضایت بیشتر کاربران تاثیر گذاشته است.

گفتنی است که زیر صندلی این محصول برای دو کلاه کاسکت جای کافی وجود دارد. این میزان فضا برای جا گذاری وسایل، بسیار کافی و حتی بیشتر از توقع کاربران تعبیه شده است. موتورسیکلت X-man 2018 به زودی رونمایی می شود و قطعا اطلاعات بیشتر و مفیدتری از آن به دست ما خواهد رسید.

منبع: MCN

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *