موتور سیکلت BMW R1200R در دستان کمپانی Horing

موتور سیکلت BMW R1200R ؛ خاصِ خاصِ خاص

کمپانی قطعات و لوازم جانبی Horing جزئیات پروژه طراحی و تولید موتور سیکلت BMW R1200R ویژه را منتشر کرد! این‌طور که پیدا است، محصولی بی‌نظیر را در پیش رو داریم. این کمپانی بیش از ۴۵ ساعت زمان و ۳۶ میلیون تومان هزینه برای طراحی و اعمال تغییرات روی این موتور سیکلت، گذاشته است.

بزرگترین تغییری که در این نسخه از موتور سیکلت BMW R1200R قابل مشاهده است، چارچوب کوچک عقب و تبدیل شدن آن به یک صندلی کارآمد است. این تغییر باعث ایجاد کمی تغییرات در چراغ‌های عقب نیز شده است. گفتنی است که تمام جزئیات عقب این موتور سیکلت اعم از گارد و… کاملا قابل تنظیم است.

کمپانی Horing در قسمت‌ جلویی از یک گلگیر و چراغ‌های LED مرسدس بنز استفاده کرده است. گفتنی است که در این موتور سیکلت می‌توان اگزوز GPR را هم مشاهده کرد. خلاقیت این کمپانی در استفاده از رنگ‌ها به ویژه رنگ‌های مات در برخی از جزئیات این موتور سیکلت نیز قابل تحسین است.

استانداردهای مورد نیاز و تاییده‌های آن‌ها در موتور سیکلت BMW R1200R به خوبی رعایت شده است. کیفیت بالا در تمام بخش‌ها حتی در جزئی‌ترین بخش‌های این موتور سیکلت، به خوبی قابل مشاهده است. شایان ذکر است که می‌توانید این موتور سیکلت را سفارشی سازی نیز کنید! برای این کار کافی است قطعات مورد نیازتان را به Horing سفارش دهید و به موتور سیکلت بیافزاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *