نقد و بررسی موتور سیکلت یاماها Tracer 900 مدل ۲۰۱۸

یاماها Tracer 900 یک موتور سیکلت بهینه سازی شده است که طراحی و عملکردی بسیار بهتر نسبت به نسل‌های گذشته‌اش را ارائه می‌کند. قطعا این موتور سیکلت، محصول بدی نیست وگرنه فروشی بالغ بر ۳۰ هزارتا در بازارهای بزرگ جهان نمی‌توانست داشته باشد. موتور سیکلت یاماها Tracer 900 کمی بهتر، کمی راحت‌تر، کمی مجهزتر است و همچنان همان تعلیق نرم را ارائه می‌کند.

تجربه سواری:

تعلیق نرم یاماها Tracer 900 در جاده‌های خشن و سرسخت کمی دردسر ساز می‌شود و اجازه سرعت گرفتن را به موتور سیکلت نمی‌دهد. حتی این انعطاف و نرمی زیاد در پیج ها نیز مشکل ساز می‌شود و نمی‌گذارد موتور سیکلت به خوبی خم شود. در سیستم تعلیق یاماها Tracer 900 قابلیت های نسبی تنظیم و شخصی سازی وجود دارد اما به اندازه کافی مناسب نیستند. به طور کلی اگر با تعلیق این موتور سیکلت کنار بیایید واقعا مابقی بخش‌های آن عملکردی روان و لذت بخش را برای شما به این ارمغان می‌آورد. موقعیت بی‌نظیر سوارکار همراه با صندلی بسیار راحت باعث افزایش راحتی و لذت سواری با هوندا Tracer 900 شده است.

موتور:

موتور موجود در یاماها Tracer 900 شباهت زیادی به MT-09 دارد. کمتر نقص و ضعفی در این موتور سیکلت وجود دارد و ما واقعا از آن راضی هستیم. در طراحی این موتور نسبتا حجیم مقدار زیادی گرانت به کار گرفته شده است. شما در یاماها Tracer 900 به سه حالت سوارکاری دسترسی دارید که به خوبی در شرایط مختلف عمل می‌کنند. در ساختار این موتور تمام استاندارد ها رعایت شده است و واقعا عملکردی مناسب و پرقدرت را از آن مشاهده می‌کنیم.

کیفیت:

شاید در طراحی یاماها Tracer 900 صرفه جویی زیادی برای کاهش قیمت صورت گرفته باشد، اما واقعا نمیتوان کیفیت بی‌نظیر این موتور سیکلت را در نظر نگرفت. هرچه مدل قدیمی این محصول باکیفیت و مناسب است این موتور سیکلت کیفیتی بیشتر و عملکردی بهتر را از خودش ارائه می‌دهد. حتی این موتور سیکلت در جاده‌های لغزنده زمستان هم حرکتی روان و دور از لغزش دارد.

موتور یاماها Tracer 900

ارزش گذاری:

به طور کلی خانواده Tracer ارزش بالایی برای خرید دارند و افزایش این ارزش را در مدل ۲۰۱۸ این خانواده نیز مشاهده می‌کنیم. قطعات مناسب، کیفیت بالا و عملکرد راضی کننده این موتور سیکلت را به گزینه مناسبی برای خرید در سبک و رنج قیمتی خودش تبدیل کرده است.

تجهیزات:

یاماها Tracer 900 به عنوان یک موتور سیکلت توربو ورزشی ارزان قیمت شناخته میشود. بسیاری فکر میکنند بخاطر صرفه‌جویی در قیمت این محصول، تجهیزات و عملکرد آن روندی رو به کاهش داشته است در حالی که اینطور نیست! ما همچنان کنترل کششی دو مرحله‌ای، سیستم ترمز ABS و سه حالت خروجی موتور را در یاماها Tracer 900 می‌بینیم. صندلی این موتور سیکلت دو ارتفاع قابل تنظیم را برای افراد مهیا می‌کند. تعلیق و شاسی مناسب دیگر پوئن های مثبت این موتور سیکلت هستند. مخزن سوخت یاماها Tracer 900 نیز در نوع خودش بسیار مناسب، حجیم و کاربردی است.

موتور سیکلت یاماها Tracer 900

جدول مشخصات موتور سیکلت یاماها Tracer 900

اطلاعات مدل

۲۰۱۸

سال معرفی

۴۰ تا ۶۰ میلیون تومان

بازه قیمت

 

کارایی

۱۱۴ اسب بخار

حداکثر قدرت

۶۴٫۶ ft-lb

حداکثر گشتاور

۲۱۵

سرعت

 

مشخصات

۸۴۷ سی‌سی

اندازه موتور
Liquid-cooled, 12v, inline triple

نوع موتور

الماس

نوع قاب

۱۸ لیتر

ظرفیت سوخت

۸۵۰ میلی‌متر

ارتفاع صندلی

۲۴۰ کیلوگرم

وزن

۴۱ میلی‌متری، چنگال KYB، قابل تنظیم

سیستم تعلیق جلو

KYB، قابل تنظیم

سیستم تعلیق عقب

ترمز جلو

دیسک های ۲۹۸ در ۲ میلی‌متری با کالیپر شعاعی ۴ پیستون، ABS

ترمز عقب

۱۲۰/۷۰x17

اندازه تایر جلو

۱۸۰/۵۵x17

اندازه تایر عقب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *