نقد و بررسی موتور سیکلت هوندا CB1100RS مدل ۲۰۱۷

هوندا CB1100RS طراحی شیک و موتوری مناسب و کارآمد دارد. البته این موتور سیکلت گزینه مناسبی برای رقابت با هم نسل‌هایش نیست اما به طور کلی برای تردد های روزمره و هیجان بالا در تعطیلات آخر هفته مناسب می‌باشد.

تجربه سواری:

به نظر می‌رسد که طراحی اصلی هوندا CB1100RS بیشتر کارکرد معمولی داشته باشد و برای تردد های روزمره مناسب باشد! اما هوندا این موتور سیکلت را محصولی اسپرت و مسابقه‌ای معرفی کرده است! که با توجه به ویژگی ها و نوع طراحی باید گفت که هوندا اشتباه بزرگی کرده است چرا که این موتور سیکلت توان رقابت با هم کلاس های اسپرت خودش را ندارد. هوندا CB1100RC واقعا محصولی چابک نیست و همانطور که گفتیم صرفا برای تردد های معمولی مناسب می‌باشد. استاندارد های مناسب به ویژه در سیستم ترمز این سیکلت دیده می‌شود که نتیجه آن تجربه سواری ایده‌آل، ایمن و قابل کنترلی شده است که هوندا CB1100RC برای خریداران ارائه کرده است.

موتور هوندا CB1100RS مدل 2017

موتور:

موتور موجود در هوندا CB1100RS یکی از مناسب‌ترین موتور ها در بین موتور سیکلت ها می‌باشد. این موتور به طرز شگفت انگیزی کارکرد بهینه و کم مصرفی دارد. سیستم تعلیق مناسب و گشتاور همگام با خروجی موتور سیکلت، از دیگر ویژگی های قلب تپنده CB1100RS محسوب می‌شوند. این موتور چند حالت عملکردی برای شرایط مختلف دارد که با استفاده از آن‌ها به خوبی می‌توانید در جاده‌های متفاوت با شرایط متفاوت عملکرد راضی کننده ای را دریافت نمایید.

هوندا CB1100RS مدل 2017

کیفیت:

هوندا در اکثر اوقات محصولاتی با کیفیت و مطابق با استاندارد های بازار را عرضه کرده است. در بسیاری از تولیدات هوندا حتی وجود تجهیزاتی فراتر از انتظار را هم مشاهده کرده‌ایم! با این حال موتور سیکلت هوندا CB1100RS را می‌توانیم به عنوان یک محصول میان‌رده با استانداردها و کیفیت متوسط بدانیم.

موتور سیکلت هوندا CB1100RS 2017

ارزش گذاری:

قیمت هوندا CB1100RS واقعا نسبت به رقباء با همین امکانات بیشتر است! شاید بهتر بود که هوندا کمی در قیمت گذاری تجدید نظر کند! اما با این حال شما از برند معتبر هوندا با تضمین‌های اطمنیان برانگیز آن، خرید می‌کنید و قطعا این مسئله ارزش پرداخت هزینه بیشتر را دارد. به هر حال در صورتی که قصد خرید موتور سیکلتی با همین امکانات و قیمت کمتر را دارید، BMW R nineT Racer و Ducati Scrambler گزینه های مناسب‌تری برای شما هستند.

موتور سیکلت هوندا CB1100RS

تجهیزات:

عدم وجود سیستم تعلیق قابل تنظیم یک ضعف بزرگ در هوندا CB1100RS است. اما سیستم استاندارد کلاچ و ترمز ABS کمی این ضعف را پوشانده‌اند. به طور کلی تجهیزات خاص و زیادی روی این موتور سیکلت دیده نمی شود که با توجه به قیمت آن مسئله قابل تاملی است اما در کل این موتور سیکلت در سطح خودش کیفیت مناسب و عملکردی راضی کننده دارد.

هوندا CB1100RS 2017

جدول مشخصات موتور سیکلت هوندا CB1100RS :

اطلاعات مدل

۲۰۱۷

سال معرفی

۴۵ تا ۷۰ میلیون تومان

بازه قیمت

 

کارایی

۸۸.۵ اسب بخار

حداکثر قدرت

۶۷٫۱ ft-lb

حداکثر گشتاور

۲۱۰

سرعت

 

مشخصات

۱۱۴۰ سی‌سی

اندازه موتور

Four-stroke, air-cooled DOHC inline four

نوع موتور

فولاد لوله ای و فشرده

نوع قاب

۱۶٫۸ لیتر

ظرفیت سوخت

۷۹۵ میلی‌متر

ارتفاع صندلی

۲۵۲ کیلوگرم

وزن

۴۳mm forks, -adjustable spring preload

سیستم تعلیق جلو

Twin shocks, adjustable spring preload

سیستم تعلیق عقب

دیسک ۳۱۰ در ۲ میلی‌متری چهار پیستون شعاعی توکیو کالیپر ABS

ترمز جلو

دیسک تک ۲۵۶ میلی‌متری کاسه یک پیستون ABS

ترمز عقب

۱۲۰/۷۰X17

اندازه تایر جلو

۱۸۰/۵۵x17

اندازه تایر عقب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *