نقد و بررسی موتور سیکلت هوندا CB650F مدل ۲۰۱۷

با توجه به طراحی، موتور و قیمت، هوندا CB650F در رده متوسط بازار قرار می‌گیرد. این موتور سیکلت از نظر قدرت و خروجی حسابی نسبت به رقباء خودش جلوتر است. گفتنی است که این موتور سیکلت را می‌بایست جزء خانواده ورزشی و مسابقه‌ای دسته بندی کنیم هر چند که می‌تواند به عنوان وسیله نقلیه روزمره نیز فعالیت نماید.

تجربه سواری:

تحول و تغییرات اساسی این موتور سیکلت نسبت به نسخه قبلی‌اش به خوبی درک می‌شود. هیچ مورد غیر شفافی در هوندا CB650F پیدا نمی‌شود و کارکرد همه بخش‌های آن مطابق استانداردهای مورد نیاز است. ابعاد جمع‌وجور، خروجی مناسب و البته ایمنی بالا مواردی هستند که باید از هوندا CB650F انتظار داشته باشید و البته درون آن پیدا هم می‌شوند. طراحی تهاجی این موتور سیکلت تجربه بی‌نظیری از یک موتور سواری مهیج را برای شما تداعی خواهد کرد. رابط کاربری و تجربه سواری در هوندا CB650F 2017 حسابی نسبت به مدل قبل بهتر شده است.

موتور سیکلت CB650F

موتور:

در طراحی موتور هوندا CB650F استانداردهای مورد نیاز به خوبی به چشم می‌آیند. به لطف این موتور و خروجی نسبتا پر قدرت آن، شما به خوبی در مسیر های کوتاه و بلند جولان خواهید داد. قدرت خروجی این موتور باعث ایجاد صدای بلندی می‌شود! هوندا برای کاهش این صدا از صدا خفه کن استفاده کرده است. گفتنی است که هوندا CB650F هیچ لغزشی روی جاده ندارد و از طرفی هیچ لرزشی هم روی بدنه آن ایجاد نمی‌شود. موتور، موتور سیکلت CB650F به اندازه کافی راضی کننده می‌باشد.

موتور هوندا CB650F

کیفیت:

موتور سیکلت هوندا CB650F مورد آزمون های مختلفی قرار گرفته است که به خوبی از اغلب آن‌ها خارج شده است. این موتور سیکلت محصولی مورد اطمینان می‌باشد. کیفیت بالای آن واقعا ارزشی بالاتر از قیمت گذاری که شده است دارد. طراحی مناسب و ارگونومیک به نحوی که هیچ خستگی و آزاری را برای سوارکاران ایجاد نمی‌کند! ویژگی بعدی این موتور سیکلت است که ارزش خرید آن را بالا می‌برد. استفاده از بهترین قطعات بازار تضمین دیگری بر کیفیت بالای این سیکلت می‌باشد.

موتورسیکلت هوندا CB650F

ارزش گذاری:

به طور کلی هوندا CB650F ارزش مبلغی که برای خریدش صرف می‌شود را دارد. طراحی مناسب، قطعات با کیفیت و قابلیت های کافی این محصول را واقعا در رنج قیمتی خودش با ارزش کرده‌اند. در رقابت با سایر رقباء باید گفت که باز هم از نظر قیمت گزینه مناسب و در  اولویتی می‌باشد.

تجهیزات:

تجهیزات به کار رفته در هوندا CB650F زیاد نیست. هوندا سعی کرده است به جای افزودن قابلیت های متعدد که باعث افزایش قیمت می‌شود! با طراحی با کیفیت و استفاده از قطعات با کیفیت موتور سیکلتی بصرفه و ارزان قیمت را با کارایی بالا عرضه کند که موفق هم عمل کرده است. گفتنی است که شاید درون این موتور سیکلت قابلیت های جانبی و یا اضافی وجود ندارد! اما تمام استاندارد های مورد نیاز از جمله سیستم ترمز ABS رعایت شده است.

موتور سیکلت هوندا CB650F

جدول مشخصات موتور سیکلت هوندا CB650F :

اطلاعات مدل

۲۰۱۷

سال معرفی

۲۵ تا ۶۰ میلیون تومان

بازه قیمت

 

کارایی

۹۰ اسب بخار

حداکثر قدرت

۴۷٫۲ ft-lb

حداکثر گشتاور

۲۱۰

سرعت

 

مشخصات

۶۴۹ سی‌سی

اندازه موتور

Four-stroke, liquid-cooled DOHC inline four

نوع موتور

فولاد لوله ای و فشرده

نوع قاب

۱۸٫۳ لیتر

ظرفیت سوخت

۸۱۰ میلی‌متر

ارتفاع صندلی

۲۰۸ کیلوگرم

وزن

۴۱mm conventional forks, -non-adjustable

سیستم تعلیق جلو

Monoshock, adjustable spring preload

سیستم تعلیق عقب

دیسک های ۳۲۰ در ۲ میلی‌متری کولر دو پیستون ABS

ترمز جلو

دیسک تک ۲۴۰ میلی‌متری کاسه یک پیستون ABS

ترمز عقب

۱۲۰/۷۰X17

اندازه تایر جلو

۱۸۰/۵۵x17

اندازه تایر عقب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *