نقد و بررسی موتور سیکلت هوندا CB600F HORNET مدل ۲۰۰۷

هوندا با ارائه موتور سیکلت هوندا CB600F HORNET در سال ۲۰۰۷ یک بار دیگر قدرت خودش را در طراحی موتور سیکلت‌ها و نوآوری به رخ کشید. تنها شباهت هوندا CB600F HORNET با مدل قبلی خودش صرفا اسم است. این موتور سیکلت یک محصول کاملا جدید است که با موتور CBR600RR کار می‌کند. سواری ساده، روان و مهیج از جمله ویژگی‌هایی است که هوندا CB600F HORNET ارائه می‌دهد.

تجربه سواری:

هوندا CB600F HORNET سواری راحت و روانی دارد! با وجود اینکه این محصول بسیار قدرتمند و سرکش است اما با توجه به سادگی کنترل آن، حتی مبتدی‌ها نیز می‌توانند از آن به راحتی و بدون خطر استفاده نمایند. این موتور سیکلت دارای پتانسیل ورزشی است! گفتنی است که هوندا CB600F HORNET بسیار سبک و باریک است، همین عامل کنترل ساده‌ای را برای این محصول به ارمغان آورده است. سیستم تعلیق این موتور سیکلت هم سازگاری بالایی با موتورسواران برقرار می‌کند.

موتور:

هوندا CB600F HORNET از موتور، موتور سیکلت CBR600RR استفاده می‌کند. البته شاید این دیگر کمی برای فضای رقابتی موجود مناسب نباشد اما برای عملکردی خوب، راضی کننده و روان گزینه بسیار خوبی است. البته هوندا دقیقا همان موتور را در CB600F HORNET به کار نبرده است بلکه بهینه سازی هایی در بخش های مختلف آن اعم از گشتاور ایجاد کرده است که باعث شده این موتور بیشتر کاربر پسند شود.

کیفیت:

با توجه به قیمت، ما کیفیت ساخت هوندا CB600F HORNET نمی‌پسندیم. البته این موتور سیکلت مانند نسخه قدیمی خودش، بسیار ایمن و بادوام است. شایان ذکر است که مدل قدیمی این موتور سیکلت به خاطر قابلیت اطمنیان بالا شناخته شده است. هوندا CB600F HORNET نیز همان ویژگی ها را به ارث برده است اما به خوبی مدل قدیمی در بخش کیفیت عمل نمی‌کند.

ارزش گذاری:

در خرید هوندا CB600F HORNET خیالتان راحت باشد که بابت تمام پولی که پرداخت می‌کنید، عملکرد و کیفیت مطلوب دریافت خواهید کرد. این موتور سیکلت از همه نظر حتی قیمت بسیار رقابتی است و به خوبی از پس رقبا خود بر می‌آید.

تجهیزات:

ترمز ترکیبی که به خوبی نیرو را بین دیسک های عقب و جلو موتور سیکلت تنظیم می‌کند در هوندا CB600F HORNET دردسترس هستند. این ترمزها در شرایط دشوار به ویژه برای مبتدیان بسیار ایده‌آل و مناسب هستند. مخزن سوخت هوندا CB600F HORNET بسیار حجیم و مناسب است. این موتور سیکلت مانند اکثر محصولات هوندا ایمنی بالایی داردو

جدول مشخصات موتور سیکلت هوندا CB600F HORNET

اطلاعات مدل

۲۰۰۷ – ۲۰۱۳

سال معرفی

۱۵ تا ۳۰ میلیون تومان

بازه قیمت

 

کارایی

۱۰۰ اسب بخار

حداکثر قدرت

۴۷ ft-lb

حداکثر گشتاور

۲۲۵

سرعت

مشخصات

۵۹۹ سی‌سی

اندازه موتور

Liquid-cooled, 67 x 42.5mm four stroke inline four. Six gears

نوع موتور

آلومنیوم

نوع قاب

۱۹ لیتر

ظرفیت سوخت

۸۰۰ میلی‌متر

ارتفاع صندلی

۱۷۳ کیلوگرم

وزن

سیستم تعلیق جلو

فقط پیش بارگذاری

سیستم تعلیق عقب

دیسک های ۲۹۶ در ۲ میلی متر با کالیپر ۲ پیستون

ترمز جلو

دیسک ۲۴۰ میلی متری با کالیپر تک پیستون

ترمز عقب

۱۲۰/۷۰x17

اندازه تایر جلو

۱۸۰/۵۵X17

اندازه تایر عقب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *