موتور سیکلت نوترون اطلس ۲۰۱۹ با حجم موتور ۶۵۰ سی‌سی معرفی شد!

موتور سیکلت نوترون اطلس که ماه نوامبر معرفی شد؛ محصولی منحصر بفرد است که در سال ۲۰۱۹ راهی بازار جهانی خواهد شد. این موتور سیکلت قیمتی در حدود ۱۳ هزار دلار دارد و با طراحی بهینه و جدید و کاملا متفاوت با نسل‌های گذشته است دیده شده است. موتور ۶۵۰ سی سی مهم ترین بخش طراحی و عملکردی این موتور سیکلت است. کمپانی اطلس که سال‌ها است روی سری موتور سیکلت های نوترون سرمایه گذاری کرده این بار با معرفی موتور سیکلت نوترون اطلس احتمال می‌دهد، افزایش قابل توجهی در فروش خودش ایجاد نماید.

هر چند هنوز اطلاعات دقیقی از عملکرد موتور سیکلت نوترون اطلس در دسترس نیست! اما کمپانی مذکور ادعا کرده است که موتور سیکلت فوق توانایی ارائه ۷۰ الی ۱۰۰ اسب بخار قدرت را دارا است. به هر حال مطمعن هستیم که از آخرین تکنولوژی های روز و بهترین قطعات ممکن در این موتور سیکلت مواجه خواهیم شد که عملکردی شایسته و در خور یکی از خاص ترین موتور سیکلت های موجود را ارائه می‌کنند.

ما نیز بی صبرانه منتظر عرضه عمومی این موتور سیکلت خاص و دوست داشتنی هستیم؛ به محض ارائه اطلاعات تکمیلی در خصوص این محصول، آن را در رسانه Emotors منتشر خواهیم نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *